Łukasz Szewczyk24.06.2019 (11:02)2 komentarze

Siła wartości w nowej kampanii wizerunkowej Onetu. "Wybieramy prawdę" (wideo)

W poniedziałek (24 czerwca 2019 roku) wystartowała kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
#WybieramyPrawdę - nowa kampania Onetu
Myślą przewodnią nowej kampanii wizerunkowej Onetu jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia - relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w Internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego. Na dedykowanej stronie prawda.onet.pl, znajdą się treści redakcyjne przygotowane przez dziennikarzy portalu. Przygotowano szeroki wybór materiałów obejmujących różne dziedziny życia - od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich, a także w biznesie i polityce. W kampanię zaangażuje się cały zespół redakcyjny Onetu - dziennikarze wszystkich działów będą pokazywać, jak odkrywali prawdę i jakie to przyniosło efekty.
#WybieramyPrawdę - nowa kampania Onetu
- Według Reuters Institute Onet jest pierwszym źródłem informacji online w Polsce oraz medium internetowym o największym zaufaniu. To dla nas ogromna radość, ale również odpowiedzialność. W zeszłym roku kampanią #100 lat Polsko zachęcaliśmy do szukania zgody w podzielonym społeczeństwie, pokazując, że więcej nas łączy niż dzieli. Celem naszej nowej akcji jest chęć wywołania refleksji o prawdzie i kłamstwie, o tym co jest realne a co wymyślone, co jest faktem a co fake newsem. Kłamstwo dotyczy każdego i na różny sposób dotyka ludzi. My chcemy wykorzystać siłę naszego medium i zachęcić do dyskusji na temat naszych zachowań, zarówno w mediach społecznościowych jak i w relacjach z bliskimi, zachęcić do poszukiwania prawdy we własnym życiu oraz w przekazach medialnych. Kłamstwo jest często łatwiejsze, ale wierzymy, że tylko prawda może coś zmienić na lepsze - mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska.

#WybieramyPrawdę - nowa kampania Onetu
Działania redakcyjne Onetu będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH i w kinach. Spoty będą emitowane w kanałach grupy TVN, w TV Puls na kanale Stopklatka oraz w Kino Polska, Zoom TV, Kino TV, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads. Kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. W akcję zaangażowane będą także media należące do Ringier Axel Springer Polska - wszystkie serwisy internetowe oraz Newsweek, Fakt, Przegląd Sportowy, Komputer Świat i Auto Świat.

W ramach kampanii prowadzone będą również działania niestandardowe. Wśród nich będą live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku, plansze 360°.


Kampanię przygotował Dział Marketingu i Dział Kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Bridge2fun. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Flota Filmowa.

Komentarze (1 - 2 z 2)

folksdojcze stają się coraz bardziej bezczelni.
 5  
Dom mediowy, dom produkcyjny, dom wizerunkowy, dom rozbiórkowy, dom zły, dom na pustyni, dom nad jeziorem. MATKO same domy,
 2