Łukasz Szewczyk27.06.2019 (11:56)brak komentarzy

Pizza Hut sponsorem esportowej Ultraligi

Należąca do AmRest sieć restauracji Pizza Hut związała się umową sponsorską z Ultraligą, najpopularniejszymi polskimi rozgrywkami esportowymi, transmitowanymi na telewizyjnej antenie Polsat Games.
Ultraliga z Pizza Hut
- Wsparcie marek nieendemicznych jak Pizza Hut jest dla nas najlepszym dowodem na to, że sukcesywnie budowana świadomość fenomenu esportu przynosi wymierne rezultaty. Dzięki wsparciu Pizza Hut możemy dostarczać polskim graczom jeszcze bardziej dopieszczony produkt. Mamy jednocześnie nadzieję, że sezon 2. Ultraligi z logo Pizza Hut to dopiero początek owocnej współpracy obu marek - mówi Bartosz Pawlik, dyrektor stacji Polsat Games.
Ultraliga jest jedną z 8 lig regionalnych oficjalnie współpracujących z Riot Games, właścicielem gry League of Legends. Dzięki temu drużyny walczą nie tylko o nagrody pieniężne z puli 100 000 PLN, ale także o awans do europejskich rozgrywek European Masters. Finał poprzedniego sezonu Ultraligi oglądało na żywo ponad 100 tys. osób, a publikacje w mediach społecznościowych zebrały ponad 20 mln wyświetleń.

Pizza Hut jest obecna w Polsce od 1993 roku. Obecnie posiada blisko 150 restauracji. Konsekwentnie rozwija swoją sieć w różnych formatach - Pizza Hut z obsługą kelnerską, Pizza Hut Express oraz Pizza Hut z dostawą. W 2018 roku marka otworzyła 33 nowe restauracje, stając się tym samym najszybciej rosnącą marką restauracyjną w kraju. W 2019 roku przewiduje podobne tempo rozwoju. W ofercie posiada m.in. pizzę w stylu San Francisco (na cieście na zakwasie), pizzę na kultowym cieście PAN, bar sałatkowy oraz makarony.

- Rynek esportowy pozwala nam wykorzystywać nowoczesne formy działań marketingowych i otwiera markę na zupełnie nową grupę. Najlepsze rozgrywki zasługują na specjalną ucztę, więc szykujemy jeszcze sporo niespodzianek dla fanów Ultraligi. To nie pierwsze i na pewno nie ostatnie pojawienie się Pizza Hut w świecie gamingu i cieszymy się, że możemy dostarczać gorące esportowe emocje razem z takim partnerem jak Polsat Games - mówi Małgorzata Bukowska, Digital Communication Manager, Pizza Hut.

Umowa sponsorska pomiędzy będzie obowiązywać do końca drugiego sezonu Ultraligi. Współpraca pomiędzy Pizza Hut i Ultraliga była możliwa dzięki wsparciu agencji marketingu sportowego Lagardere Sports i marketingu gamingowego Gameset. Za produkcję Ultraligi odpowiada firma Frenzy.