Łukasz Szewczyk01.07.2019 (16:47)14 komentarzy

Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki produktów AGD Teesa (wideo)

Startuje kampania marketingowa marki Teesa, specjalizującej się w produkcji urządzeń małego AGD. Zaplanowane działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i oferowanych przez nią produktów oraz wzbudzenie zainteresowania i zaufania odbiorców. Twarzą marki Teesa została Małgorzata Rozenek-Majdan.
AGD Teesa
Teesa, to dostępna na rynku od 2015 roku marka, oferująca w przystępnych cenach wysokiej jakości produkty z segmentu małego AGD, które pomagają nie tylko zadbać o wygląd i porządek w domu, ale także zaserwować domownikom lub gościom wyszukane potrawy. W portfolio marki znajdują się też produkty z kategorii beauty, jak lokówki i prostownice, a także inne przydatne w domu urządzenia - żelazka parowe, ekspresy do kawy, wieloczynnościowe roboty kuchenne oraz wyciskarki i blendery, które umożliwiają szybkie przygotowanie świeżych soków i koktajli z owoców i warzyw.
W związku ze znacznym rozwojem portfolio w ostatnim czasie, na rok 2019 zaplanowana została kampania reklamowa, której celem jest poszerzenie świadomości marki wśród klientów. Do współpracy zaproszono Małgorzatę Rozenek-Majdan, która została ambasadorką marki Teesa.

- Jest mi niezmiernie miło reprezentować markę, która jest w stanie zaoferować kobietom produkty, których jakość i funkcjonalność sprosta wszelkim oczekiwaniom, a jednocześnie ich cena nie zrujnuje domowego budżetu - mówi o współpracy z marką Teesa Małgorzata Rozenek-Majdan.


Głównym elementem kampanii reklamowej marki Teesa jest telewizyjny spot reklamowy, wyprodukowany przez Design Studio firmy Lechpol Electronics, w którym głos ambasadorki marki opowiada o dniu z życia kobiety. W materiale twórcy zwracają uwagę, że każda kobieta niezależnie od tego czym się zajmuje, potrzebuje produktów dopasowanych do swojego stylu życia. Takie produkty znajdzie ona w portfolio marki Teesa.

Trwająca kampania reklamowa obejmuje 30 s. spoty emitowane w TVP 2, TVN, TVN Style oraz HGTV, których zakupem zajął się dom mediowy Mediapol. W działaniach promocyjnych położono także silny nacisk na akcje w punktach sprzedaży oraz w Internecie. Aktywności reklamowe w sieci będą opierać się na Facebooku i Instagramie oraz kanale YouTube. Dodatkowym elementem promocji marki Teesa jest też zaplanowana na drugą połowę roku kampania billboardowa na ok. 150 nośnikach w całej Polsce. Działania PR-owe koordynowane są wewnętrznie.

Komentarze (1 - 10 z 14)

Oooo... Pani ładna, specjalistka od wszystkiego!
 0  
Oooo... Pani ładna, specjalistka od wszystkiego!
A teraz jest specjalistą od reklamowania produktów AGD firmy TEESA, firmy obecnej na rynku - jak wspomniano w artykule - aż od 4 lat (od 2015 roku).
Nie ma to jak renoma i zaufanie do marki. :)
 0  
Grafik zrobił z pięknej kobiety postać z kreskówki. Przecież ona tak nie wyglada.
 7  
Grafik zrobił z pięknej kobiety postać z kreskówki. Przecież ona tak nie wyglada.
Najwyraźniej chce tak wyglądać, nie sądzę, że takie zabiegi odbywają się bez jej zgody.
 2  
Niczego nie warto kupować czego ta okropna po setkach operacjach plastycznych kobieta w wieku ponad 50 lat która kłamie w sprawie swojego wieku nic nie jest warta ta cała Kostrzewska Małgorzata bo tak się nazywa .
 1  
Ja tam Małgosię Rozenek bardzo lubię :) Co do samej firmy, to jakie to ma znaczenie kiedy powstała, skoro produkty są dobre jakościowo? Każdy kiedyś zaczynał ;)
 1  
Uwielbiam Małgosię :) Reklama super, a produktu jeszcze nie znam, ale poznam.
 0  
Super, uwielbiam panią Małgosie! Firma jeszcze mało znana a produkty ma bardzo dobre, mam ich żelazko z generatorem pary od kilku dni.
 0  
Bardzo ładna twarz bardzo ładnych rzeczy :)
 0  
widziałem ich wyciskarkę wolnoobrotową, super cena, niecałe 400 zł
 0