Łukasz Szewczyk23.07.2019 (11:53)brak komentarzy

Visa ruszyła z kampanią promującą płatności zbliżeniowe kartą i mobilne (wideo)

Visa rozpoczęła kampanię zachęcającą do płatności zbliżeniowych, umożliwiających szybkie i wygodne zapłacenie za zakupy i usługi kartą, mobilnie - smartfonem lub zegarkiem -, czy online za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
Płacę Visa
Polska jest zaawansowanym rynkiem pod względem płatności cyfrowych. Jesteśmy pierwszym krajem, gdzie można zapłacić zbliżeniowo w każdym fizycznym punkcie sprzedaży, który akceptuje płatności Visa . Dużą popularnością cieszą się też u nas zakupy przez internet - Polska zajmuje 13. miejsce w klasyfikacji najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie . Jednak wciąż w niektórych sytuacjach, tj. płatność za drobne codzienne zakupy, czy regulowanie należności za rzeczy kupione w internecie, konsumenci z przyzwyczajenia mają tendencję do wybierania gotówki.
- W nowej kampanii chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo Visa. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy - także tych drobnych - nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też nasz czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty - mówi Katarzyna Jezierska, Head of Marketing, Central Eastern Europe w Visa. - Zapisanie karty w aplikacjach mobilnych pozwala także cieszyć się zakupami online, czyli bez potrzeby stania w kolejkach, czy wychodzenia z domu. Visa to szybkie, wygodne i bezpieczne rozwiązanie, dla wszystkich konsumentów, niezależnie od tego gdzie są i jakiej kwoty potrzebuj - dodaje.

Od 22 lipca 2019 r. w telewizji pojawią się spoty reklamowe, pokazujące jak można oszczędzić czas płacąc Visa telefonem, kartą czy zegarkiem za kawę, lody, przejazd komunikacją miejską lub drobne zakupy w supermarkecie.


Kampania potrwa do 27 października. Spotom emitowanym w telewizji będą towarzyszyć działania w internecie, mediach społecznościowych oraz reklamy zewnętrzne DOOH.

Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi IS. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a agencja Liquid Thread opracowała materiały wykorzystywane w mediach społecznościowych.