Łukasz Szewczyk03.09.2019 (17:54)5 komentarzy

Szajka planuje bum w sensacyjnej kampanii Platformy Canal+ (wideo)

Platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów.
Bum!
Kampania utrzymana jest w stylistyce kina sensacyjnego. Głównymi bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich edycji reklam platformy. Tym razem szajka planuje skok rabunkowy na jubilera, jednak w wyniku nieoczekiwanej pomyłki dochodzi do wielkiego "BUM". Co stało się w trakcie skoku można zobaczyć w spocie telewizyjnym:



W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.
Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

Kampania potrwa do końca października 2019 roku.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Choćby zatrudnili samego Chucka Norrisa, Arnolda Schwarzeneggera czy Sylvestera Stallone jako aktorów pierwszoplanowych do filmu reklamowego platformy nic to nie zmieni jeśli nie pójdą do przodu tj. VOD canal+ w 4k HDR i 1080p uwolnione od opcji z telewizją. Opcja canal+ w telewizji bez durnej pakietyzacji. Chce sport wykupuje sport. Interesujenie film wykupuje film. Rezygnacja z konieczności posiadania wszystkich opcji. Tak jak w n chciałem mieć film nie musiałem płacić za dzieci.
Oczekiwałbym również na umożliwienie mi wyboru który kanał ma być pod danym numerem. Jak np. w kablówce.

W innym razie zmiana logo nie przyniesie wzrostu abonentów. Będzie jak ostatnio Polacy nie zrozumieli oferty.
 1  
Jesli piszesz takie rzeczy to nie wiele wiesz na temat praw tv.
Jesli oczekujesz takiej TV to załóż ją sam.
Kanały kupuje sie w pakietach od Viacom, Discovery, Polsatu i tak się je równiez sprzedaje. Co to numeru stacji to już na etapie zakupu praw również ustalana jest pozycja na jakiej kanał się znajdzie. To dlatego nie masz mozliwosci zmiany stacji, podobnie z parowaniem sprzetu, nadawca np premier league nie sprzeda praw operatorowi ktory nie paruje sprzetu (walka z nielegalna dystrybucją sygnalu)
 1  
Ale niech oni sobie kupują prawa filmowe sportowe jak chcą. Mi chodzi bardziej o to, że w n była możliwość wzięcia np. pakietu firmowego bez pakietu sportowego i np. dziecięcego i de facto płacenia tylko za to co się ogląda a w nc+ takiej możliwości brak.
Tak samo uważam że można zrobić canal+ film i sport jako oddzielne pakiety, tak jak to robi np. HBO.
 1  
i obecnie cena za wszystkie pakiet w nc+ wynosi tyle ile placono za 3 opcje tematyczne w n, Telewizja jest przewidziana dla rodziny nie dla jednej osoby, chcesz miec wybor jak w neti to bedziesz przeplacal. Wybieranie pakietow nie sprawi ze cena spadanie. A co do wyboru sport i film w c+ juz to przerabiane bylo, nie sprawdzilo sie.
 2  
Nie widzisz tego, że myślisz tak jak ci z nc-+ zmienimy nazwę i wszystko będzie ok. Niestety nie będzie no na całym świecie odchodzi się od tradycyjnej tv na rzecz VOD gdzie ogląda się to czym jest się zainteresowanym. Ludzie nie marzą o 1000 kanałów gdzie reklamy sa przerywane programami tylko o tym że po przyjściu z pracy mogą obejrzeć to na co mają ochotę a nie pstrykać pilotem po kolejnych kanałach w których nic ciekawego nie leci.
 2