03.09.2019 (17:54)5 komentarzy
Szajka planuje bum w sensacyjnej kampanii Platformy Canal+ (wideo)
Platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów.
Kampania utrzymana jest w stylistyce kina sensacyjnego. Głównymi bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich edycji reklam platformy. Tym razem szajka planuje skok rabunkowy na jubilera, jednak w wyniku nieoczekiwanej pomyłki dochodzi do wielkiego "BUM". Co stało się w trakcie skoku można zobaczyć w spocie telewizyjnym:
W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.
Kampania potrwa do końca października 2019 roku.
W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.
Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Kampania potrwa do końca października 2019 roku.
Komentarze (1 - 5 z 5)
Oczekiwałbym również na umożliwienie mi wyboru który kanał ma być pod danym numerem. Jak np. w kablówce.
W innym razie zmiana logo nie przyniesie wzrostu abonentów. Będzie jak ostatnio Polacy nie zrozumieli oferty.
Jesli oczekujesz takiej TV to załóż ją sam.
Kanały kupuje sie w pakietach od Viacom, Discovery, Polsatu i tak się je równiez sprzedaje. Co to numeru stacji to już na etapie zakupu praw również ustalana jest pozycja na jakiej kanał się znajdzie. To dlatego nie masz mozliwosci zmiany stacji, podobnie z parowaniem sprzetu, nadawca np premier league nie sprzeda praw operatorowi ktory nie paruje sprzetu (walka z nielegalna dystrybucją sygnalu)
Tak samo uważam że można zrobić canal+ film i sport jako oddzielne pakiety, tak jak to robi np. HBO.