Łukasz Szewczyk09.09.2019 (16:57)brak komentarzy

Właścicielka "Z Domu Specjały" oraz internet, który nie zwalnia w nowej kampanii T-Mobile (wideo)

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie
Właścicielka "Z Domu Specjały" oraz internet, który nie zwalnia w nowej kampanii T-Mobile (wideo)
Nowa kampania, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej "Bez nonsensów". Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni "Z Domu Specjały", którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.
Kampania promująca oferty biznesowe T‑Mobile podkreśla niezwalniający Internet dostępny w taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP. Korzystający z nich przedsiębiorcy mogą bez obaw wykorzystywać dostęp do sieci w działalności biznesowej, ponieważ nie są ograniczeni wielkością pakietu internetowego, po wyczerpaniu którego prędkość transmisji danych spada. W planach MagentaBIZNES M i L nie ma ukrytych pakietów danych, a w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobranych informacji.

W ramach oferty MagentaBIZNES można nabyć smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie, za 1 zł na start i ratą miesięczną 55 zł netto.

W ramach kampanii przygotowane zostały spoty wizerunkowe: 45-sekundowy i 30-sekundowy.



Kampanię wspiera także 15-sekundowy spot produktowy promujący ofertę ze smartfonem.


Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio i internecie, a także w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.