Łukasz Szewczyk09.09.2019 (17:06)3 komentarze

UPCeusz ulubieńcem rodziny w nowej kampanii UPC Polska (wideo)

UPC Polska startuje z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Głównym bohaterem kampanii jest UPCeusz - ulubieniec rodziny.
UPCeusz ulubieńcem rodziny w nowej kampanii UPC Polska (wideo)
UPCeusz to urocza postać, która symbolizuje markę oraz usługi UPC. Jego róg świeci, dostarczając silne, najwyższej jakości Wi-Fi, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o Klienta i niezawodności.
UPCeusz
- Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje - Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer UPC Polska

- Rzadko zdarza się taka okazja, aby móc stworzyć brand hero dla marki masowej zupełnie od zera. To bardzo długotrwały proces, w który zaangażowanych jest co najmniej kilkanaście kreatywnych osób. Brainstormy, setki szkiców, aż dochodzimy do momentu, w którym mamy finalną postać, zupełnie inną niż pierwotny pomysł. Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami - mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2


Kampania UPC Polska z UPCeuszem w roli głównej wystartowała 2 września. Działania promocyjne obejmują zarówno reklamę ATL (telewizja, radio), internet, outdoor, non-standard w przestrzeni miejskiej, jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy). Komunikację uzupełnią aktywności w social mediach oraz współpraca z influencerami.

Za strategię, kreację oraz realizację wszystkich działań reklamowych odpowiada agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Pytanie do UPC?

Kiedy w końcu jakiś choć jeden wartościowy kanał w ofercie TV?

Od wielu lat nic sie nie dzieje w tym temacie, poza chłamem typu France24 czy Epic Drama nic nie dodaliście.

A lista braków w kanałach sięga jest kilkunastu pozycji w stosunku do konkurencji:
 7  
Powinien nazywać się UPCousz. UPCousz programów dołóż. :-)
 7  
Kiedy obiecany nowy (czerwcowy) dekoder ??? bo do horizonu nie mam już cierpliwości.
 5