Łukasz Szewczyk11.10.2019 (13:08)3 komentarze

"Wszystko 50% taniej" w jesiennej kampanii sieci Vectra

Vectra ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.
"Wszystko 50% taniej" w jesiennej kampanii sieci Vectra
Działania prowadzone są w kanałach ATL, BTL i online. Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach, a komunikację OOH można zobaczyć na billboardach oraz na nośnikach w komunikacji miejskiej - w autobusach i warszawskim metrze. Częścią kampanii jest również komunikacja POS w placówkach Vectry. Działania ATL i BTL uzupełnia komunikacja w kanałach digital i w social mediach.
Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) z którą Vectra przedłużyła współpracę. Isobar odpowiada za działania komunikacyjne Vectry od maja 2017 r. Agencja świadczy usługi z zakresu strategii, kreacji, technologii oraz wsparcia w działaniach marketingowych we wszystkich kanałach.
Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Kiedyś ścigali za takie oszukańcze hasła reklamowe. Równie dobrze mogliby napisać że za darmo* przez pierwsze 5 minut.
 3  
VECTRO a kiedy nowe kanały? bo już bardzo długo nie prosimy i dalej NIC.
 2  
BartekO napisz do Vectry a nie na forum media2
 1