Łukasz Szewczyk13.11.2019 (13:36)3 komentarze

AliExpress rozszerza działalność w Polsce. 41 youtuberów w nowej kampanii

Po kilku kampaniach zrealizowanych z udziałem influencerów AliExpress rozszerza działalność na polskim rynku. W nowej kampanii z okazji "Global Shopping Festival" udział bierze 41 youtuberów.
mamtozali
Kampania pod hasztagiem #mamTOzALI wystartowała przy okazji Global Shopping Festival przypadającego na 11 listopada - potrwa do Black Friday, a kody zniżkowe ważne będą do końca bieżącego roku. W ramach kampanii pojawiają się przeceny, wyprzedaże, a każdy nowy użytkownik AliExpress może skorzystać z kodu zniżkowego na kwotę 4 dolarów. Kampania z udziałem youtuberów prezentuje różnorodność produktów dostępnych na platformie. Główny cel prowadzonych działań z influencerami to pozyskanie nowych, niezarejestrowanych jeszcze użytkowników. Każdy z 41 youtuberów otrzymał indywidualny kod zniżkowy do wypromowania wśród swoich widzów. Zgodnie z założonym celem do współpracy zaangażowano youtuberów docierających do odpowiednich grup docelowych i publikujących treści w wielu różnych kategoriach, takich jak gaming, beauty, lifestyle, sport czy edukacja.
Ambasadorami AliExpress zostało łącznie 41 youtuberów, m.in.: Blowek, AdBuster, Unboxall, Naruciak, Gimper, Aleksandra Żuraw, Jelenie Jaja, SKKF, A co my to mamy, Danny Ferreri, Alex Mandostyle, Zmalowana i wielu więcej.

- Takie kampanie to dla nas przede wszystkim jasny sygnał, że influencer marketing działa, a jego wpływ na sprzedaż jest dobrze mierzalny. Mamy nadzieję, że globalne marki, takie jak AliExpress, wytyczą drogi również dla polskich marek i uzmysłowią im, że współpraca z youtuberami opłaca się nie tylko w przypadku działań wizerunkowych, lecz również jest dobrze konwertującym narzędziem w branży e-commerce - mówi Piotr Łuczak, członek zarządu grupy LTTM.

W ramach kampanii każdy u każdego z twórców publikowane są dedykowane materiały wideo na YouTube oraz posty wspierające komunikację w pozostałych kanałach social media. Kampania potrwa do 28 listopada i obejmie również promocję "Black Friday", kody rabatowe będą ważne do końca grudnia 2019 r.

Za koncepcję, dobór influencerów i koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia (Grupa LTTM).

Komentarze (1 - 3 z 3)

Polecam dołączyć do grupy na fb o nazwie: Aliexpress Polska - Najtańsze Oferty - wprawdzie już po wyprzedaży ale wciąż można znaleźć kupony oraz naprawdę fajne produkty.
 2  
FB, to szambo!
 6  
Trzeba uważać by się nie naciąć. Aliexpress zaczyna stosować praktyki polskich sklepów i allegro podnosząc sztucznie cenę produktu a potem obniżając.
 4