Łukasz Szewczyk07.02.2020 (17:29)1 komentarz

Majewski i Galaxy A51 w kampanii "Plus. Najczęściej wybierana sieć w Polsce" (wideo)

Dlaczego Polacy najczęściej wybierają Plusa?
spt
Jak już informowaliśmy, zgodnie ze statystykami z raportów UKE, Plus został liderem całego 2019 roku w przenoszeniu numerów. W ubiegłym roku do Plusa przeszło ponad 380 tys. klientów - najwięcej w porównaniu do pozostałych operatorów.
Tymi wynikami postanowił się pochwalić w startującej właśnie kampanii "Plus. Najczęściej wybierana sieć w Polsce", wspierającej ofertę Plusa Abonament, w której jest wszystko bez limitu i Internet już za 30 zł miesięcznie, a promowanym smartfonem jest Samsung Galaxy A51.

Kampanię wspiera poniższy spot reklamowy:


Metryczka kampanii:
- Kampania: Plus. Najczęściej wybierana sieć w Polsce.
- Nazwa reklamy: Korowód
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Agencja: Scholz&Friends Warszawa
- Reżyser: Łukasz Jaworski
- Operator obrazu: Mateusz Wichłacz
- Scenariusz: Weronika Zielińska, Ewa Pniak, Ewa Juszczuk
- Muzyka: "Standing Tall" Mark Thomas
- Producent: Mariusz Matwiejczuk
- Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
- Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza
- Dom mediowy: Vizeum
- Media: TV, Online, Radio, BTL

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ludzie przechodzą do Plush i Premium mobile a nie do plusa,powinna być kara za takie oszustwo.
 7