Łukasz Szewczyk14.02.2020 (9:40)1

Walentynkowa kreacja Empiku. Czy Polacy chętnie mówią o uczuciach? (wideo)

Rozmowa to jedna z form codziennej komunikacji. Dobór odpowiednich słów często bywa wyzwaniem - nie zawsze potrafimy ułożyć w zdania to, co naprawdę czujemy. Tymczasem komunikacja werbalna nie ogranicza się jedynie do użycia słów w odpowiednim kontekście, ale także pomaga w budowie więzi i kreowaniu poczucia bliskości. Stanowi zarazem podstawę udanych związków.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 1 z 1)

O uczuciach się mówi codziennie, a nie w jakieś zmyślone komercyjne święto które powstało z chęci czystego zysku. Przerwa między świętami Bożego Narodzenia, a Wielkanocą trwa min. 3 m-ce, a to dla korporacji stanowczo za długo toteż wymyślili walentynki. Dodatkowo to zmyślone święto umożliwia pozbycie się zapasów słodyczy które nie sprzedały się w święta Bożego Narodzenia i kończy się ich termin przydatności do spożycia. Wystarczy nowe opakowanie lub obwoluta i stary towar można sprzedać jako nowy.
 3