Reklama/PR

Uber Eats trafia do Katowic: Ponad 70 restauracji na start - specjalny kod zniżkowy

Uber Eats trafia do Katowic: Ponad 70 restauracji na start - specjalny kod zniżkowy

Katowice są pierwszym miastem konurbacji śląskiej, do którego trafia Uber Eats, czyli usługa pozwalająca na zamawianie jedzenia z lokalnych restauracji poprzez aplikację w smartfonie. Mieszkańcy miasta mogą zamawiać dania z dostawą z ponad 70 lokali. Przygotowano specjalną promocję.
08.04.20190
Dominika "333" Orlik w barwach Motowizji

Dominika "333" Orlik w barwach Motowizji

Motowizja została patronem medialnym Dominiki Orlik, która w sezonie 2019 będzie startowała m.in.
w Pucharze Polski Pit Bike SM. Młodą zawodniczkę, która ma już na swoim koncie sukcesy w sportach motorowych, zobaczymy w barwach Motowizji.
08.04.20190
Kanał National Geographic odkrywa świat wspólnie z widzami. "Nas też to dziwi" (wideo)

Kanał National Geographic odkrywa świat wspólnie z widzami. "Nas też to dziwi" (wideo)

"Nas też to dziwi" to nowa kampania kanału National Geographic, zachęcająca widzów do wspólnego odkrywania świata. Jej hasło nawiązuje do idei, która przyświeca twórcom, bohaterom produkcji, a także całej ekipie National Geographic.
08.04.20190
Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii "Razem smakuje lepiej". Loteria z nagrodami (wideo)

Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii "Razem smakuje lepiej". Loteria z nagrodami (wideo)

Od kwietnia 2019 roku konsumenci będą mieli okazję zobaczyć nową kampanię reklamową Coca-Cola, w której kultowa marka podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów - wspólny posiłek, jak nigdy wcześniej, niesie za sobą ważne przesłanie: warto być razem.. Marka zaplanowała wiele aktywności, które będą miały kolejne odsłony w kampanii, w tym loterię konsumencką.
08.04.20194
KSW stawia na rynki zagraniczne. Lagardere Sports partnerem marketingowym

KSW stawia na rynki zagraniczne. Lagardere Sports partnerem marketingowym

Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW, jedna
z większych organizacji MMA na świecie, podpisały umowę o współpracy. Kontrakt będzie obejmować pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.
03.04.20192
Netto walczy z marnowaniem żywności i pracuje nad nową aplikacją

Netto walczy z marnowaniem żywności i pracuje nad nową aplikacją

Sieć Netto kończy prace nad wdrożeniem na polskim rynku nowej aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywnością. Aplikacja jest kolejnym krokiem, który ma pomóc w przeciwdziałaniu zjawisku masowego wyrzucania produktów, które nadają się do spożycia.
03.04.20190
Internet i TV przez trzy miesiące gratis w Netii (wideo)

Internet i TV przez trzy miesiące gratis w Netii (wideo)

Trwa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.
01.04.20193
Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym w kampanii reklamowej (wideo)

Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym w kampanii reklamowej (wideo)

Na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Kampania promocyjna otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede wszystkim w TV, digital i social mediach.
01.04.20198
Firmy w przekazach reklamowych często świadomie wprowadzają konsumentów w błąd

Firmy w przekazach reklamowych często świadomie wprowadzają konsumentów w błąd

Co roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaje kilkadziesiąt decyzji dotyczących wprowadzania konsumentów w błąd poprzez podanie nieprawdy czy brak dostatecznej informacji o produkcie. Takie przypadki nierzetelnej komunikacji marketingowej spotykają się z krytyką konsumentów. Jak wynika z badań Kantar Polska, blisko 90 proc. z nich uważa, że powinny być nagłaśniane w mediach. Nierzetelna informacja wpływa na obniżanie jakości usług i produktów, a także na kryzys zaufania klientów.
01.04.20191
Polscy sportowcy w kampanii przeciw homofobii

Polscy sportowcy w kampanii przeciw homofobii

Co łączy gwiazdę piłki nożnej, mistrzynię świata w żeglarstwie i mistrza świata w brazylijskim Jiu-jitsu? To samo, co mistrza Polski w Muay Thai, pływaczkę paraolimpijską, wicemistrza Europy w Jiu-jitsu i trenera MMA. Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
19.03.201934