Reklama/PR

"To jest Pepsi dla Was". Nowa kampania Pepsi z udziałem influencerów (wideo)

"To jest Pepsi dla Was". Nowa kampania Pepsi z udziałem influencerów (wideo)

Trwa letnia kampania Pepsi "To Pepsi dla Was", która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność.
11.09.20193
UPCeusz ulubieńcem rodziny w nowej kampanii UPC Polska (wideo)

UPCeusz ulubieńcem rodziny w nowej kampanii UPC Polska (wideo)

UPC Polska startuje z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Głównym bohaterem kampanii jest UPCeusz - ulubieniec rodziny.
09.09.20193
Właścicielka "Z Domu Specjały" oraz internet, który nie zwalnia w nowej kampanii T-Mobile (wideo)

Właścicielka "Z Domu Specjały" oraz internet, który nie zwalnia w nowej kampanii T-Mobile (wideo)

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie
09.09.20191
PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski dla klubów Ekstraklasy

PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski dla klubów Ekstraklasy

PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski, który jest przeznaczony dla ekstraklasowych klubów. Nowa inicjatywa umożliwia klubom pozyskanie dodatkowych, znaczących środków finansowych dzięki promocji produktów bankowych wśród kibiców.
09.09.20190
"Oglądaj na okrągło. TV online za darmo". Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

"Oglądaj na okrągło. TV online za darmo". Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

"Oglądaj na okrągło. TV online za darmo" to hasło nowej kampanii WP Pilot. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki, wzmocnienie rozpoznawalności produktu, a także podkreślenie jego unikatowych cech: dostępu do kanałów telewizyjnych bez umowy i w sposób mobilny, gdziekolwiek jesteś. Na potrzeby kampanii marka wykreowała brand hero - różowego pączka.
09.09.20193
Fachowcy przychodzą na ratunek. Pierwsza kampania telewizyjna Fixly (wideo)

Fachowcy przychodzą na ratunek. Pierwsza kampania telewizyjna Fixly (wideo)

Pierwszy spot telewizyjny serwisu Fixly pokazuje, jak łatwe jest znalezienie fachowca. I to takiego z polecenia.
09.09.20190
Pepsi wprowadza na rynek KeVita

Pepsi wprowadza na rynek KeVita

Niezależnie od tego czy to poranny trening jogi na łonie natury, popołudniowa sesja pilatesu w nowym, modnym studio czy wieczorne wyjście ze znajomymi na szybkiego drinka, znalezienie momentu dla siebie jeszcze nigdy nie wydawało się tak ważne i potrzebne.
09.09.20191
Visa rozszerza zakres wsparcia dla sportowców na rok przed Igrzyskami Tokio 2020

Visa rozszerza zakres wsparcia dla sportowców na rok przed Igrzyskami Tokio 2020

W związku z rosnącym zainteresowaniem, jakim cieszą się rozgrywki parasportowe, Visa ogłosiła rozszerzenie zakresu wsparcia dla sportowców przygotowujących się do udziału w Igrzyskach Paraolimpijskich Tokio 2020.
09.09.20190
Zawody na czasie. Marketer czy infobroker?

Zawody na czasie. Marketer czy infobroker?

Wiele młodych osób poszukuje swojego miejsca na rynku pracy zastanawiając się, który zawód nie tylko ma przyszłość, ale także zapewnia wyzwania i daje satysfakcję.
06.09.2019
Szajka planuje bum w sensacyjnej kampanii Platformy Canal+ (wideo)

Szajka planuje bum w sensacyjnej kampanii Platformy Canal+ (wideo)

Platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów.
03.09.20195