Reklama/PR

Zenith obniża prognozy dla rynku reklamy, Rośnie internet, tradycyjne media priorytetem dla dużych marek

Zenith obniża prognozy dla rynku reklamy, Rośnie internet, tradycyjne media priorytetem dla dużych marek

W 2021 roku internet z 52 proc. udziałem w globalnym rynku reklamowym. Tradycyjne media nadal priorytetem dla większości dużych marek
09.07.20190
Social media pomagają markom budować wokół siebie silną społeczność

Social media pomagają markom budować wokół siebie silną społeczność

Media społecznościowe coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Nawet co czwarta osoba na bieżąco śledzi profile marek, a znalezione w internecie opinie mają znaczący wpływ na decyzje o zakupie produktu czy indywidualną opinię o marce. Media społecznościowe dają firmom nie tylko możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy, lecz także budowania wokół siebie silnej społeczności - przekonuje Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
05.07.20190
Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki produktów AGD Teesa (wideo)

Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki produktów AGD Teesa (wideo)

Startuje kampania marketingowa marki Teesa, specjalizującej się w produkcji urządzeń małego AGD. Zaplanowane działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i oferowanych przez nią produktów oraz wzbudzenie zainteresowania i zaufania odbiorców. Twarzą marki Teesa została Małgorzata Rozenek-Majdan.
01.07.201910
Uber Eats wprowadza opcję odbioru osobistego z restauracji

Uber Eats wprowadza opcję odbioru osobistego z restauracji

Warszawa jest pierwszym polskim miastem, w którym Uber Eats wprowadza w swojej aplikacji możliwość odbioru osobistego zamówionych wcześniej dań z blisko 300 restauracji.
28.06.20191
Play rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

Play rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
27.06.20190
Rusza Filmowe lato z Orange na kartę i Multikinem

Rusza Filmowe lato z Orange na kartę i Multikinem

Po raz trzeci ruszają w podróż po Polsce ciekawe filmy, które będzie można oglądać w nowoczesnym kinie plenerowym w najpiękniejszych zakątkach kraju - zupełnie za darmo. Filmowe lato z Orange na kartę i Multikinem rusza 28 czerwca.
27.06.20191
Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki. Dotyczy to także miast

Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki. Dotyczy to także miast

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Marki i przedsiębiorstwa cieszące się najlepszą reputacją w oczach polskich konsumentów wyłania ogólnopolskie cykliczne badanie Premium Brand.
27.06.20190
Pizza Hut sponsorem esportowej Ultraligi

Pizza Hut sponsorem esportowej Ultraligi

Należąca do AmRest sieć restauracji Pizza Hut związała się umową sponsorską z Ultraligą, najpopularniejszymi polskimi rozgrywkami esportowymi, transmitowanymi na telewizyjnej antenie Polsat Games.
27.06.20190
Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Co o nim wiemy?

Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Co o nim wiemy?

Niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. Aż 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Mexad Games we współpracy z Mobile Institute. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier?
25.06.20191
Coca-Cola postawi w Warszawie pierwsze butelkomaty

Coca-Cola postawi w Warszawie pierwsze butelkomaty

Właśnie ruszyła nowa kampania firmy Coca-Cola #WCIĄŻZMIENIAMY, w ramach której marka zapowiada realizację następujących ambicji: aktywizacja kobiet i młodych, rozwiązanie problemu zanieczyszczenia świata odpadami opakowaniowymi i ochronę zasobów wodnych.
25.06.20197