Reklama/PR

Darmowe bilety do Multikina z Google Pay

Darmowe bilety do Multikina z Google Pay

Ruszyła wspólna akcja promocyjna Multikina i Google Pay skierowana do kinomanów, dzięki której będą mogli otrzymać darmowe vouchery do Multikina na dowolny film 2D.
27.11.20180
Eurosport z TVN Media, Eleven Sports z Polsat Media

Eurosport z TVN Media, Eleven Sports z Polsat Media

Od 1 stycznia 2019 roku TVN Media będzie odpowiedzialne za sprzedaż czasu reklamowego na kanałach Eurosportu, a Polsat Media za kanały Eleven Sports.
27.11.20182
Polska wódka ma się szansę stać flagowym produktem eksportowym

Polska wódka ma się szansę stać flagowym produktem eksportowym

- Sądzę, że przed polskimi producentami wódki otwierają się ogromne możliwości eksportowe, zarówno w Unii Europejskiej, jak i na całym świecie - ocenia Ulrich Adam, dyrektor generalny Spirits Europe. Rynek napojów alkoholowych w Polsce jest wart ok. 57 mld zł, z czego 40 proc. przypada na rynek wyrobów spirytusowych. Branża podkreśla, że polska wódka to produkt z tradycjami i renomą na całym świecie, o ogromnym potencjale eksportowym.
27.11.20180
Nowa Coca-Cola o smaku cynamonowym na święta (wideo)

Nowa Coca-Cola o smaku cynamonowym na święta (wideo)

W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja
Coca-Cola o smaku cynamonowym.
21.11.20189
Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

Telewizja Puls - trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
20.11.20181
Empik w świątecznym spocie stawia na prawdziwą bliskość (wideo)

Empik w świątecznym spocie stawia na prawdziwą bliskość (wideo)

Prowadząc bajkową narrację, Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie istotny społecznie temat zachowania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a rzeczywistym.
20.11.20181
Power TV, Adventure HD, Top Kids, Nuta.TV HD, TVR od 2019 roku w biurze reklamy TVP

Power TV, Adventure HD, Top Kids, Nuta.TV HD, TVR od 2019 roku w biurze reklamy TVP

Telewizja Polska nawiązuje współpracę reklamową z Michał Winnicki Entertainment. Od 1 stycznia 2019 roku TVP będzie reprezentowało sprzedaż czasu reklamowego i sponsoringu w sześciu stacjach niezależnego nadawcy.
20.11.20180
Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Rusza "Dobry głos dla firm"

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Rusza "Dobry głos dla firm"

Pozytywne opinie budują wiarygodność firm w oczach potencjalnych klientów. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do negatywnych komentarzy skłania ich chęć powetowania własnych strat oraz ostrzeżenia innych konsumentów przed nietrafionym wyborem. Podejmujemy decyzje kierując się opiniami, dlatego do dzielenia się nimi w sieci zachęca kampania "Dobry głos dla firm".
15.11.20183
Ewa Budzynowska szefową działu sprzedaży bezpośredniej w Gazeta.pl

Ewa Budzynowska szefową działu sprzedaży bezpośredniej w Gazeta.pl

Od 13 listopada 2018 roku za współpracę z klientami bezpośrednimi, średnimi i mniejszymi, a także lokalnymi Gazeta.pl odpowiada Ewa Budzynowska, nowa manager sprzedaży ds. klientów bezpośrednich portalu.
14.11.20180
Polacy chętnie zbierają punkty i naklejki w programach lojalnościowych

Polacy chętnie zbierają punkty i naklejki w programach lojalnościowych

Akcje promocyjne polegające na zbieraniu punktów lub naklejek cieszą się niesłabnącą popularnością wśród polskich konsumentów. Bazują one na ludzkiej skłonności do konformizmu - posiadanie oferowanych przez nie gadżetów może bowiem decydować o akceptacji grupy. Polacy lubią także czuć się wyjątkowo, a zdobycie nagrody za naklejki może im w tym pomóc.
14.11.20180