Reklama/PR

Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat. Akcja #WhyWeHate

Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat. Akcja #WhyWeHate

Wkrótce na antenie Discovery Channel nowa seria "Geneza nienawiści". Zbliżająca się premiera to idealna okazja do zabrania głosu w ważnej dyskusji na temat świadectw nienawiści w codziennym życiu. TVN Discovery Polska dołącza do walki z hejtem, rozpoczynając akcję #WhyWeHate, której celem jest zwrócenie uwagi na problem mowy nienawiści w Internecie. Projekt wsparły znane nazwiska polskiego show-biznesu.
15.10.20191
Wojtek Sokół nowym ambasadorem marki Samsung

Wojtek Sokół nowym ambasadorem marki Samsung

Wojtek Sokół to postać, która wymyka się wszelkim utartym kategoriom. teraz do tej listy dołącza kolejna rola - artysta został właśnie ambasadorem Galaxy Note10.
15.10.20192
Bitwa pomiędzy prowadzącymi w kampanii promującej kanały Kuchnia+ i Domo+ (wideo)

Bitwa pomiędzy prowadzącymi w kampanii promującej kanały Kuchnia+ i Domo+ (wideo)

"Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji" - pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
11.10.20190
"Cenię sobie". Nowa kampania reklamowa od Ceneo.pl bez Zosi (wideo)

"Cenię sobie". Nowa kampania reklamowa od Ceneo.pl bez Zosi (wideo)

Serwis Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową. W nowym wideo nie zobaczymy jednak Zosi - znanej widzom z poprzednich lat. Spoty z serii "Cenię sobie" to dynamiczny przegląd najważniejszych korzyści, jakie Ceneo.pl daje osobom korzystającym z tej porównywarki na co dzień.
11.10.20190
"Wszystko 50% taniej" w jesiennej kampanii sieci Vectra

"Wszystko 50% taniej" w jesiennej kampanii sieci Vectra

Vectra ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.
11.10.20193
Sponsoring Multiscreen. Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Sponsoring Multiscreen. Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej oferta Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nowy produkt reklamowy Sponsoring Multiscreen. Po raz pierwszy w ofercie serwisów VOD w Polsce reklamodawcy zyskują możliwość pakietowego zakupu kampanii sponsoringowej, ściśle związanej z wybranym formatem, niezależnie od kanału dystrybucji treści.
20.09.20190
"Gramy Razem". PKO Bank Polski rusza z kampanią reklamową wokół rozgrywek Ekstraklasy (wideo)

"Gramy Razem". PKO Bank Polski rusza z kampanią reklamową wokół rozgrywek Ekstraklasy (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem "Gramy Razem" kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski.
19.09.20191
Zenith: Czas oglądania treści wideo on-line osiągnie w Polsce w 2021 roku 70 minut dziennie

Zenith: Czas oglądania treści wideo on-line osiągnie w Polsce w 2021 roku 70 minut dziennie

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
19.09.20190
"Prowadzisz? Odłóż telefon". Nowa kampania społeczna PZU (wideo)

"Prowadzisz? Odłóż telefon". Nowa kampania społeczna PZU (wideo)

Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Instytutu Transportu Samochodowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego. PZU rusza z kampanią, która ma temu zapobiec.
19.09.20190
"Głosuję na miłość". Piróg, Szpura, Szczygielski w kampanii wyborczej osób LGBT

"Głosuję na miłość". Piróg, Szpura, Szczygielski w kampanii wyborczej osób LGBT

Rusza kampania wyborcza "Głosuję na miłość". Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy udowodnią, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów
19.09.2019