Reklama/PR

Telefony komórkowe przypomną o czytaniu książek

Telefony komórkowe przypomną o czytaniu książek

Firma Selectivv została partnerem strategicznym akcji #TerazCzasNaCzytanie, prowadzonej przez Fundację Powszechnego Czytania od momentu zamknięcia szkół. Potrwa ona co najmniej do zakończenia ogłoszonego stanu epidemii w Polsce.
01.04.20200
Biuro Reklamy TVP wspiera reklamodawców. Będą namawiać do pozostania w domu i zakupów online

Biuro Reklamy TVP wspiera reklamodawców. Będą namawiać do pozostania w domu i zakupów online

Telewizja Polska dodatkowy czas reklamowy, zachęcający do zakupów online i zamawiania usług zdalnie, wyemituje w cenie kampanii.
30.03.20201
Wypełnienie reklamami w serwisach VOD bliski telewizyjnemu. Zmiana prognozy wzrostu dla e-wideo

Wypełnienie reklamami w serwisach VOD bliski telewizyjnemu. Zmiana prognozy wzrostu dla e-wideo

Średnio 15 proc. wypełnienie reklamami osiągały w lutym i pierwszej połowie marca serwisy VOD należące do największych nadawców. Clutter w VOD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy niż wypełnienie głównych stacji komercyjnych - pokazuje analiza Wavemaker. Jak przewiduje GroupM, w najbliższych tygodniach wypełnienie będzie się jednak zmniejszać wraz ze wzrostem zasobów reklamowych serwisów.
30.03.20206
Marcin Dorociński ambasadorem Santander Bank Polska

Marcin Dorociński ambasadorem Santander Bank Polska

Santander Bank Polska rozpoczął współpracę z aktorem Marcinem Dorocińskim.
30.03.20200
"Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem". Specjalny blok reklamowy Polsatu

"Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem". Specjalny blok reklamowy Polsatu

Telewizja Polsat podjęła decyzję o przekazaniu czasu antenowego w postaci specjalnego bloku reklamowego na rzecz walki z koronawirusem. Akcja organizowana jest we współpracy z Biurem Reklamy Polsat Media.
27.03.202011
"Jesteśmy dla Ciebie". Startuje w pełni zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑Mobile (wideo)

"Jesteśmy dla Ciebie". Startuje w pełni zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑Mobile (wideo)

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również - od początku do końca - powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.
27.03.20200
Grupa Polsat przekazuje 2 tys. tabletów z dostępem do Internetu dla domów dziecka

Grupa Polsat przekazuje 2 tys. tabletów z dostępem do Internetu dla domów dziecka

Plus wraz z Cyfrowym Polsatem i Fundacją Polsat przekażą 2 tysiące tabletów do domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, przede wszystkim odpowiadając na potrzeby rodzin i dzieci związane ze zdalną edukacją i wspierając po raz kolejny społeczną akcję #zostańwdomu.
27.03.20200
Orange Love z nową kampanią #zostańwdomu (wideo)

Orange Love z nową kampanią #zostańwdomu (wideo)

Wystartował najnowsza kampania Orange Love, którą agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała całkowicie zdalnie.
26.03.20201
Tablet za pół ceny z wybranymi smartfonami Galaxy

Tablet za pół ceny z wybranymi smartfonami Galaxy

Klienci planujący w najbliższym czasie zakup smartfonu zyskali właśnie nowy powód. Teraz, kupując u wybranych partnerów handlowych firmy Samsung smartfony Galaxy A51, A71 S10 Lite lub Note10 Lite można dokupić wybrany tablet z 50 proc. rabatem.
25.03.20200
Rusza kampania społeczna "Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia"

Rusza kampania społeczna "Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia"

Na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania społeczna "Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia" zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.
25.03.20200