Reklama/PR

Ronaldinho wylądował na Planecie Warka (wideo)

Ronaldinho wylądował na Planecie Warka (wideo)

Grał na największych stadionach - od Barcelony, przez Paryż, po Jokohamę. Oklaskiwały go miliony kibiców. Teraz legendarny piłkarz wylądował na Planecie Warka, by przypomnieć fanom futbolową magię nie z tej ziemi.
07.06.20192
Sprite walczy z hejtem, wprowadza specjalną edycję puszki w kolorach tęczy

Sprite walczy z hejtem, wprowadza specjalną edycję puszki w kolorach tęczy

Marka Sprite, należąca do portfolio firmy Coca-Cola, wprowadza limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy, symbolu równouprawnienia osób LGBTQ+. Premierowo puszka pojawi się podczas samplingu na Paradzie Równości 8 czerwca w Warszawie, a następnie na lokalnych paradach równości w Polsce. To jedna z odsłon globalnej kampanii Sprite pod hasłem "I love you hater", której istotą jest wspieranie autentyczności, prawa do bycia sobą oraz wolności wyrażania tego.
07.06.2019
Krzysztof Piątek w nowej kampanii Play (wideo)

Krzysztof Piątek w nowej kampanii Play (wideo)

Krzysztof Piątek przeszedł do Play i promuje najnowszą ofertę operatora
07.06.20198
Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci (wideo)

Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci (wideo)

"W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym" - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.
07.06.20190
Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru Viewability reklam w telewizji OTT

Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru Viewability reklam w telewizji OTT

Meetrics wprowadza do swojego portfolio w Polsce usługę pomiarów Viewability reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Teraz pomiar Meetrics obejmuje wszystkie rodzaje reklam, bez względu na urządzenie jakim posługuje się użytkownik - może to być zarówno telewizor, jak również komputer, tablet czy smartfon.
05.06.20190
Starcom: Dynamika rynku reklamowego mocno wyhamowała w pierwszym kwartale 2019 roku (raport)

Starcom: Dynamika rynku reklamowego mocno wyhamowała w pierwszym kwartale 2019 roku (raport)

Po trzech miesiącach 2019 r. rynek reklamy był wart 2,1 mld zł. Dynamika wyniosła 0,1 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, co oznacza, że reklamodawcy wydali niemal tyle samo co w pierwszym kwartale 2018 r.
04.06.20191
Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen poinformował o rozszerzeniu pomiaru reklam Nielsen Digital Ad Ratings w aplikacji mobilnej YouTube na 26 dodatkowych krajów.
04.06.20190
"Dzień dobry bardzo". Rusza nowa kampania wizerunkowa Radia Zet (wideo)

"Dzień dobry bardzo". Rusza nowa kampania wizerunkowa Radia Zet (wideo)

W czerwcu Radio ZET rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej hasło - "Dzień dobry bardzo" - nie tylko kojarzone jest z porannym programem stacji, ale weszło również do potocznego języka i nierozerwalnie wiąże się z marką Radia ZET.
01.06.20197
"Co pokolenie, to Wyborcza". Rusza nowa kampania wizerunkowa Gazety Wyborczej (wideo)

"Co pokolenie, to Wyborcza". Rusza nowa kampania wizerunkowa Gazety Wyborczej (wideo)

W sobotę (1 czerwca 2019 roku) rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl pod hasłem "Co pokolenie, to Wyborcza". Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach i internecie, przypomną, że Gazeta Wyborcza już od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.
01.06.20193
Nowości w programie Karta Rodzina do Kina

Nowości w programie Karta Rodzina do Kina

30 maja 2019 roku w kinach sieci Multikino wprowadzone zostaną zmiany w ofercie rodzinnej, dzięki którym wyjście do kina stanie się jeszcze bardziej atrakcyjną rozrywką dla rodzin.
30.05.20190