Łukasz Szewczyk21.04.2008 (18:27)brak komentarzy

Philips i Eurosport łącza siły

Philips Shavers z Eurosportem rozpoczynają unikalną ogólnoeuropejską kampanię promocyjną, podkreślając swoje zaangażowanie w sponsoring zespołu Williams F1.
Eurosport na potrzeby kampanii wyprodukuje dokument “The Factory”, opowiadający o zespole AT&T Williams F1 oraz jego pracownikach. Pierwszy odcinek "The Factory" zostanie wyemitowany 24 kwietnia.
Program ten przyjrzy się z bliska jak wygląda codzienna praca osób związanych z wyścigami F1. Kibice będą mieli możliwość zobaczenia m.in. jaką drogę pokonuje bolid F1 – od powstania pierwszych projektów, po start w wyścigu.

Telenowela dokumentalna "The Factory" stanowi główną część ogólnoeuropejskiej kampanii promocyjnej Philips Shavers.

Dziesięciu emitowanym co miesiąc 26-minutowym programom będą również towarzyszyły specjalne 90-sekundowe materiały poświęcone wyścigom F1. Uzupełnieniem części edytorskiej będzie klasyczna kampania reklamowa prowadzona od kwietnia do listopada 2008 roku.

Oprócz tradycyjnych spotów telewizyjnych, Eurosport wyprodukował również specjalny filmy promujące “The Factory” oraz stworzył projekty reklamy internetowej na temat międzynarodowego konkursu Philips Shavers, w którym główną nagrodą jest możliwość jazdy najnowszym bolidem Williams F1. Konkurs będzie rozgrywany w 23 krajach.