Łukasz Szewczyk02.07.2009 (15:31)brak komentarzy

Pierwsi absolwenci Akademii Komunikacji Marketingowej

Trzydziestu dwóch słuchaczy odebrało certyfikaty zaświadczające ukończenie Akademii Komunikacji Marketingowej. Wkrótce absolwenci rozpoczną staże w renomowanych firmach należących do stowarzyszeń tworzących Akademię oraz w mediach.
- Pierwszy rok działalności szkoły to duży sukces – podkreśla Joanna Delbar, wiceprezes Związku Firm Public Relations i wykładowca Akademii Komunikacji Marketingowej. – Jestem pod wrażeniem entuzjazmu i aktywności, jakie wykazywali studenci Akademii. Ich dociekliwość i zaangażowanie sprawiły, że zajęcia zyskały niepowtarzalny charakter. Z ogromną satysfakcją obserwowałam, jak ci młodzi ludzie rozwijają skrzydła i zaskakują oryginalnością i świeżością pomysłów. Jestem przekonana, – dodaje – że absolwenci AKM-u stworzą ekskluzywne grono przyszłych specjalistów i będą aktywnie poszukiwani przez pracodawców.
-
Słuchacze – studenci, absolwenci szkół wyższych i osoby posiadające doświadczenie zawodowe – podczas rocznego kursu poznali specyfikę działania agencji reklamowych, agencji PR, znaczenie marketingu zintegrowanego i badań marketingowych. Zdobytą wiedzę wykorzystają podczas gwarantowanych przez Akademię staży zawodowych w firmach wchodzących w skład takich organizacji jak: ZFPR, SAR, SMB czy PTBRiO.

Akademia Komunikacji Marketingowej kładzie nacisk na przekazywanie praktycznej wiedzy i umiejętności, a nie jedynie „suchej teorii”. Zakres tematyczny zajęć obejmuje cztery podstawowe obszary zintegrowanej komunikacji marketingowej: reklamę, marketing bezpośredni, public relations oraz badania rynkowe. Podczas kolejnych spotkań słuchacze poznają tajniki poszczególnych form komunikacji właściwych dla danego obszaru, a także uczą się postrzegać branżę jako całość.
ZFPR