Łukasz Szewczyk21.09.2009 (18:52)brak komentarzy

Trendy i innowacje w komunikacji na PR Forum 2009

Lord Peter Chadlington, CEO Huntsworth Group, będzie gościem specjalnym listopadowego Kongresu PR FORUM 2009. Opowie o transformacji, jak zaszła w postrzeganiu roli komunikacji w ostatnim czasie oraz o nowych wyzwaniach, jakie w związku z tym pojawiły się przed specjalistami pracującymi w sektorze public relations.
Światowe trendy w zarządzaniu reputacją przedstawi natomiast John Dalton – dyrektor London School of Public Relations Worldwide. Ponadto uczestnicy PR Forum będą mieli okazję poznania możliwości pomiaru wizerunku za pomocą badań biometrycznych. Eksperci przedyskutują też temat strategicznego podejścia do komunikacji i roli PR. Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość wzięcia udziału w jednym z trzech paneli tematycznych poświęconych PR finansowemu, komunikacji w mediach społecznościowych oraz promocji miast, regionów i administracji publicznej. Będzie to doskonała okazja, by podyskutować z zaproszonymi specjalistami i pogłębić praktyczną wiedzę z wybranego zakresu.
Wśród prelegentów PR FORUM znajdą się wybitni eksperci z kraju i ze świata, między innymi Rafał Ohme (profesor nadzwyczajny, wykładowca w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i Instytucie Psychologii PAN), Maciej Zięba OP (Dyrektor Europejskiego Centrum Solidarności), Heinz-Juergen Stueting (Prezes NIVEA Polska), Olgierd Cygan (Prezes Zarządu Digital One), Dominik Kaznowski (Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR Nasza-Klasa.pl), Wojciech Jabczyński (Rzecznik Prasowy Grupy TP), Maciej Budzich (blog.mediafun.pl), Marcin Jagodziński (twórca Blip.pl), Nina Kowalewska-Motylik (New Communications), Adam Wiktorowski (Zespół Zamówień Publicznych), Piotr Gajdziński (Rzecznik Prasowy BZ WBK), Michał Macierzyński (analityk Bankier.pl), Paweł Zegarłowicz (Dyrektor Biura Prasowego City Handlowy), Tomasz Czudowski (Dyrektor Marketingu mBank), Dominika Kraśko-Białek (Dyrektor Marketingu Commercial Union Polska) oraz wielu innych.

Kongresowi towarzyszyć będzie uroczysta Gala Konkursu Złote Spinacze 2009, podczas której wyróżnione zostaną najlepsze projekty public relations w Polsce. W tym roku statuetki zostaną przyznane aż w piętnastu kategoriach. Gala to okazja do poznania najbardziej profesjonalnych kampanii i ich autorów oraz do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Organizatorami konferencji, która odbędzie się 25 listopada 2009 roku w hotelu Intercontinental w Warszawie, są Związek Firm Public Relations – najważniejsza organizacja branżowa zrzeszająca 31 wiodących w Polsce agencji PR oraz branżowy portal internetowy Newsline.pl.
Związek Firm Public Relations