Łukasz Szewczyk19.11.2009 (10:41)brak komentarzy

Ikea stawia na promocję w sieci

Ikea inwestuje w działania w Internecie. Za całość działań SEM odpowiadać będzie lider marketingu w wyszukiwarkach – PerformanceMEDIA.
Szwedzka firma, postanowiła rozszerzyć współpracę z agencją SEM - PerformanceMEDIA. Współdziałanie między firmami zakłada wzmocnienie pozycji marki IKEA w wynikach wyszukiwarek poprzez działania w wyszukiwarkach Google oraz Netsprint.
Współpraca będzie obejmowała pozycjonowanie strony produktowej IKEA, oraz kampanię PPC. Ponadto agencja odpowiadać będzie za reklamę PPC w serwisach społecznościowych. Tym samym, PerformanceMEDIA stało się podmiotem odpowiedzialnym nie tylko za działania w social mediach, ale również za całokształt działań marketingowych IKEA w wyszukiwarkach.
PerformanceMEDIA