10.03.2010 (11:56)11 komentarzy
Rysunkowa kampania Play dla firm [wideo]
Komórkowa sieć Play, czwarty operator telefonii komórkowej w Polsce, rozpoczęła zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną nowej oferty dla klientów biznesowych.
Od poniedziałku (8 marca 2010 roku) w telewizji można zobaczyć dwa nowe spoty reklamowe Play dla firm. Za pomocą animacji komputerowych operator komunikuje nie tylko nową ofertę ale także zachęca do zmiany operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru. Nowe spoty prezentują się następująco:
Nowa oferta Play dla firm, o której informowaliśmy tutaj, to bardziej przejrzyste zasady, prostsze taryfy, bezpieczniejsze rozwiązania dla biznesu. Oferta jest dedykowana do małych i średnich przedsiębiorstw – definiowanych jako: SOHO - zatrudniające do 10 osób (3-5 kart SIM) oraz SME - zatrudniające od 10 do 250 osób (6-100 kart SIM). Abonenci Play dla Firm mogą liczyć na bezpłatne, nielimitowane rozmowy w sieci Play oraz z numerami stacjonarnymi.
Nowa oferta Play dla firm, o której informowaliśmy tutaj, to bardziej przejrzyste zasady, prostsze taryfy, bezpieczniejsze rozwiązania dla biznesu. Oferta jest dedykowana do małych i średnich przedsiębiorstw – definiowanych jako: SOHO - zatrudniające do 10 osób (3-5 kart SIM) oraz SME - zatrudniające od 10 do 250 osób (6-100 kart SIM). Abonenci Play dla Firm mogą liczyć na bezpłatne, nielimitowane rozmowy w sieci Play oraz z numerami stacjonarnymi.
Komentarze (1 - 10 z 11)
Nie sądzę żeby firmy oddały swoje losy w ręce Play dziurawe jak zasięg tego 'operatora'...
A stawka do innych ustala nowy standard -18 groszy - czekamy na odpowieć W3 - niech sie bija - a my płacimy coraz mniej