Łukasz Szewczyk10.03.2010 (11:56)11 komentarzy

Rysunkowa kampania Play dla firm [wideo]

Komórkowa sieć Play, czwarty operator telefonii komórkowej w Polsce, rozpoczęła zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną nowej oferty dla klientów biznesowych.
Play
Od poniedziałku (8 marca 2010 roku) w telewizji można zobaczyć dwa nowe spoty reklamowe Play dla firm. Za pomocą animacji komputerowych operator komunikuje nie tylko nową ofertę ale także zachęca do zmiany operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru. Nowe spoty prezentują się następująco:





Nowa oferta Play dla firm, o której informowaliśmy tutaj, to bardziej przejrzyste zasady, prostsze taryfy, bezpieczniejsze rozwiązania dla biznesu. Oferta jest dedykowana do małych i średnich przedsiębiorstw – definiowanych jako: SOHO - zatrudniające do 10 osób (3-5 kart SIM) oraz SME - zatrudniające od 10 do 250 osób (6-100 kart SIM). Abonenci Play dla Firm mogą liczyć na bezpłatne, nielimitowane rozmowy w sieci Play oraz z numerami stacjonarnymi.

Komentarze (1 - 10 z 11)

ktoś wie, czy te darmowe rozmowy w Play i na stacjonarne, to są dopiero po wykorzystaniu środków z abonamentu? Tzn. jak dzwonię na początku na Play lub stacjonarne, to środki idą z abonamentu?
 0  
Nie one idą niezależnie, masz pakiet minut do wszystkich sieci a ten stan darmowy idzie niezależnie od minut które posiadasz. Ja tak mam 5 numerów w firmie.
 0  
#Paweł tak było w pierwszych ofertach Play dla Firm, teraz idą po prostu osobno - czyli baaardzo korzystna oferta.
 0  
Bardzo dajna kampania reklamowa. Rzeczowa, profesjonalna.
 0  
w pewnym sensie vonB tak, ale ona bardziej zachęca do przeniesienia numeru do play niż samej oferty. Wg mnie mogli by skupić się na tym co dają a potem zarekomendować oferte, albo przynajmniej coś w stylu orange, dać znać że są nowe plany optymalne i tyle, bez dodawania żeby przenieść na gwałt wszystkie numery, bo to już jest mało profesjonalne.
 0  
No widze, że noved firmy to chyba nie ma :) Najważniejsze dla klienta to kontakt z firmą, a kontakt by się urwał gdybyśmy skorzystali z nowego operatora w tym przypadku z Play i numer nowy, a to dla klienta i firmy nie korzystna sprawa, bo klient nie ma ochoty szukać i dowiadywać się jaki jest numer do firmy, a firma musiałaby poinformować klientów, zmienić wizytówki oraz ew. reklamy na aucie, itp. Więc dlatego Play skupiło uwagę tym, że numer masz ten sam, a ofertę lepszą niż gdzie indziej, czyż nie prawdaż?
Miłosz Miedziński 10.03.2010 (23:56:04)
 0  
Rysunkową kampanią to może Play zachęci biedne, nieświadome dzieci...
Nie sądzę żeby firmy oddały swoje losy w ręce Play dziurawe jak zasięg tego 'operatora'...
 0  
no ok ale zmiana operatora w tym wypadku na play może być czasem niekorzystna dla niektórych. Mimo wszystko dla mnie W3 lepsze w segmencie biznes. Czy to orange z optymalnymi czy Plus dla firm czy Era z biznesem .
 0  
Rozmowy do Play i stacjonarnych nie pomniejszają pakietu do innych sieci.
 0  
jeżeli chodzi otę nową ofertę Play to jest to kolejny duzy krok dla branży- nieimitowane rozmowy do wszystkich w sieci Play- nawet jesli zakładamy ze tych "wszystkich" jest mało wśród naszych kontrachentów to mamy jeszcze nr stacjonarne.
A stawka do innych ustala nowy standard -18 groszy - czekamy na odpowieć W3 - niech sie bija - a my płacimy coraz mniej
 0