Łukasz Szewczyk22.03.2010 (13:04)brak komentarzy

OBI powierza budżet ATL San Markos

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez agencję San Markos dla sieci marketów OBI. Kampania pod hasłem "Sezon na..." obejmie telewizję, radio oraz internet.
Na potrzeby ogólnopolskiej kampanii reklamowej dla OBI agencja San Markos przygotowała serię spotów telewizyjnych i radiowych promujących wybrane linie produktów dostępnych w marketach tej firmy, jak m.in. narzędzia i meble ogrodowe, artykuły dekoracyjne czy wyposażenie łazienek. Kampania ma na celu przypominać klientom OBI, że „już czas” pomyśleć o wykorzystaniu wybranych produktów z asortymentu OBI, ponieważ właśnie rozpoczął się np. „Sezon na ogród”. Działania reklamowe mają charakter długofalowy - OBI będzie naszym przewodnikiem odnośnie tego jak dbać o dom i ogród niemal przez cały rok. Głosu do kampanii w radio i telewizji użyczył Tomasz Karolak, który po raz pierwszy wziął udział w produkcji reklamowej.
Celem prowadzonych działań jest wsparcie sprzedaży oraz budowanie wizerunku firmy, jako sieci marketów, w której klienci znajdą wszystkie niezbędne produkty do wyposażenia domu i ogrodu.

Kampania ruszyła 17 marca 2010 i potrwa do końca sierpnia. Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz Discovery Channels. Kampania „Sezon na...” to kolejny projekt realizowany przez San Markos dla sieci marketów OBI.
San Markos