Aniela Ochman10.06.2010 (23:59)2 komentarze

Latem TVN walczy o kobiecą widownię

Hasłem - "Takiego LATA jakie dotąd znaliście w TVN już nie będzie!", Biuro Reklamy Grupy TVN chce przyciągnąć uwagę widzów i reklamodawców. Wybierając letnią ramówkę TVN skoncentrowało się na widzów z większych miast a także niszy średnio zainteresowanych Mundialem kobiet.
W letniej ramówce TVN obok nakierowanych na grupy ogólne hitów filmowych i seriali umieścił wiele kobiecych programów znanych z innych anten jak np. "Smaki Miasta" czy "Rozmowy Magdy Mołek".
"Lato to w części wybory (a więc publicystyka) i sport (przez część lipca) więc ogólnie podaż GRP dla kobiet będzie malała ponieważ będzie więcej pozycji skierowanych do mężczyzn i grup ogólnych. - powiedział media2.pl Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Biura Reklamy Grupy TVN - Nasza ramówka ma pozwolić reklamodawcom znaleźć efektywne możliwości dotarcia do kobiet w tym okresie, ale nie tylko o to nam chodzi gdyż seriale np. Californication czy hity filmowe są nakierowane też na grupy ogólne" - dodaje.

W telewizji emitowany będzie spot z udziałem prezenterki pogody Omeny Mensah promujący największe hity sezonu.


TVN

Komentarze (1 - 2 z 2)

Dr House !!! Juhu :) Mam nadzieję, że w 16:9
 0  
@fess
co to za różnica, czy w 4:3 czy w 16:9 ?, myślę, że będzie w 4:3, bo na TVP2 też było w 4:3, dziwi mnie to, dlaczego Dr house będzie lecieć na TVN-nie a nie na TVP2

Czterej pancerni i pies - już lecia na Polsacie (nie wszystkie odcinki), mam nadzieję, że na TVN-nie polecą wszystkie odcinki. Ja mam wszystkie odcinki bez reklam nagrane z TVP1 :-))

Czekam na 5 część Harrego Pottera :-))
 0