Aniela Ochman15.06.2010 (14:25)5

Czym jest marketing medialny? [wywiad]

Wokół pojęcia "marketing medialny" panuje spory chaos definicyjny - czy jest w nim więcej mediów czy marketingu? O definicji i roli mediów, zakorzenieniu w marketingu a także o metaświecie tworzonym przez media - specjalnie dla media2.pl rozmowa z Dr Anną Jupowicz-Ginalską.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 5 z 5)

Marketing to po Polsku pranie mózgu.

Adblock+Firefox and PIP w telewizorze rulez :D:D
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 15 czerwca 2010 o 17:00:38 przez Wikipedialny_Bronek).
 3  
Wikipedialny_Bronek
"Marketing to po Polsku pranie mózgu."
po polsku...
 1  
Wikipedialny_Bronek, no właśnie pisz po polsku.
 2  
ta pani chyba sama sobie wymyslila znaczenie 'marketingu medialnego'. warto przypomniec, ze rola nauki nie jest zmiana znaczen istniejacych pojec, tylko ich opisywanie. skoro wiec wszyscy rozumieja marketing medialny jako marketing przez media, to silenie sie na wykrzykiwania o jednym prawdziwym i zupelnie innym sensie tego wyrazenia jest cokolwiek glupie. oczywiscie na doktoracik na uw wystarczy, ale nie zmienia to faktu, ze wszystkie te techniki i narzedzia, o ktorych mowi ta pani wykorzystuje sie w marketingu kazdego innego produktu.
 1  
jaki nick, tak wypowiedź. bezrozumne tralala (to do pani tralalinskiej). widać, że ksiązki nie czytała, ale się wypowiada.
 1