Łukasz Szewczyk10.01.2011 (12:09)brak komentarzy

Sunrise System odświeża wizerunek

Sunrise System - spółka specjalizująca się w reklamie internetowej odświeża wizerunek w Internecie. Dziś ruszyły nowe odsłony serwisu korporacyjnego oraz dedykowanych stron produktowych i edukacyjnych.
Zmiany są znaczące: odświeżone logo, nowe kolory identyfikujące firmę i lepszy rozkład zawartości merytorycznej (www.sunrisesystem.pl). Pojawiło się dużo informacji edukacyjnych i opisujących pracę zespołu firmy oraz jego sukcesy. Inspiracją do zmian była potrzeba dostosowania wizerunku firmy do jej ewolucji w stronę zielonej korporacji o ogólnopolskim zasięgu działalności. Nowy wizerunek ma uwypuklić energię firmy, jej dynamikę i ekspansywność. Sama idea Green Sunrise to ekologiczne podeście do biznesu i promowanie ochrony środowiska w branży internetowej.
- Sunrise System systematycznie się rozwija, a za moment będziemy dysponować nowym oddziałem Performance Marketingu w Bydgoszczy. Firmę doceniają klienci i instytucje opiniujące formę prowadzenia biznesów. Nasz nowy wizerunek w Internecie ma być częścią rozwoju firmy. Chcemy pokazać, że nasz zespół jest pełen energii, a praca z nami jest nie tylko efektywna, ale również przyjemna - mówi Łukasz Jakubiak, rzecznik prasowy firmy. – Strony są przystosowane do obecnych standardów i pozwalają na jeszcze skuteczniejsze obsłużenie naszych klientów - dodaje Jakubiak.
Sunrise System