Łukasz Szewczyk06.06.2011 (13:46)brak komentarzy

Przemysław Saleta twarzą Virtual Development

Wrocławska agencja interaktywna Virtual Development zmienia wizerunek. Twarzą kampanii został utytułowany polski bokser – Przemysław Saleta.
Agencja Virtual Development istnieje na rynku od 2005 roku. Pierwsze kroki stawiała w dziedzinie pozycjonowania i optymalizacji serwisów WWW, a dzisiaj jej oferta obejmuje kompleksowe działania w internecie.
- Zmiany mają związek z dynamicznym rozwojem firmy – mówi Przemysław Kwiatkowski, dyrektor generalny agencji. – [i]Siłą napędową jest dla nas sukces, nasz i Klienta, dlatego na tym skojarzeniu oparliśmy całą komunikację - dodaje

Wybór Przemysława Salety, człowieka sukcesu w dziedzinie boksu, nie był zatem przypadkowy, a claim agencji, który brzmi: Sukces jest w internecie, dodatkowo podkreśla ambitną komunikację marki. – Bardzo podoba mi się komunikat, jaki niesie kampania. Można powiedzieć, że zdecydowanie dążyłem do sukcesu i dlatego zdobyłem w życiu zamierzone cele. Jest dla mnie oczywiste, że sukces w każdej dziedzinie jest możliwy tylko wtedy, kiedy naprawdę chcemy go osiągnąć – mówi Przemysław Saleta.

W zakres działań w ramach kampanii wchodzi m.in.: zmiana strony WWW, kampania mailingowa i działania e-PR.
Virtual Development