Łukasz Szewczyk25.08.2011 (13:40)2 komentarze

Nowy film promujący SOT (wideo)

Opublikowano film przygotowany przez Fundację Gajusz dla TelePolski. To kolejna tego typu akcja operatora z Fundacją, dotycząca projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny (SOT).
- Promując film chcemy przypomnieć o naszym programie abonenckim, w ramach projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny, a przede wszystkim zainteresować potencjalnych abonentów możliwością regularnego wsparcia ważnych projektów społecznych, realizowanych przez fundacje, z którymi współpracujemy - mówi Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska. – Film został stworzony z inicjatywy i według pomysłu Fundacji GAJUSZ. Od końca sierpnia można go oglądać na You Tubie oraz naszym facebookowym funpagu - zakończyła Agnieszka Kamińska.

TelePolska świadomie angażuje się w działania społeczne i wsparcie przedsięwzięć dobroczynnych. Operator oferuje specjalny pakiet usług telefonii stacjonarnej, z którego część dochodów przekazuje na pomoc podopiecznym organizacji charytatywnych, z którymi współpracuje. Projekt zakłada zaangażowanie klientów, dając im bezpośredni wpływ na wybór fundacji, której chcą przekazywać pomoc, bez konieczności ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów wsparcia. Partnerzy SOT kierują swoją pomoc do dzieci, młodzieży i osób młodych. TelePolska współpracuje z sześcioma organizacjami: Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszeniem Centrum Młodzieży Arka w Radomiu, Fundacją GAJUSZ, Fundacją Chcę Żyć, Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją Alivia.

Fundacja GAJUSZ jest partnerem TelePolski od września 2010 r. W pierwszej połowie br. operator wspierał Fundację przy okazji realizacji kampanii zachęcającej do przekazania 1 % podatku dochodowego na rzecz podopiecznych GAJUSZA. Fundacja jest obecnie w trakcie budowy jednego z pierwszych w Polsce, stacjonarnego hospicjum dla dzieci. Przedsięwzięcie to wymaga ogromnego zaangażowania i pomocy wielu ludzi.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Mirebpo, e vebrteta qebndron ndryshe pas rejbles dhe konsumimit. Produkti nuk kebnaq bindjen qeb ebshteb krijuar neb trurin ekonsumatorit boooooooooffffffffffffffffffffffffffffff .ca jane keto fjali te rendaaaaaaaaaaaaaa ..????!!!!!!!- nje kilent i zgenjyer ka 2 zgjidhje, ose nuk e blen me ate produkt ose ben nje prove te fundit .(prova fundit per mua eshte e vlefteshme per sa i perket produkteve ushqimore) - qellimi i markave me ane te reklamave nuk eshte te genjej klientet per te shitur .(mos ngeterrojme terheqjen dhe genjeshtren) - reklamat mashtruse jane te ndaluara me ligj.per tju kthyer reklamave siper, mu me pelqen ajo e prezervativave
 0  
Tele Polska to banda oszukująca ludzi. Robią to w taki sposób: youtube.com/watch?v=peO0KU8wXEs
 0