Łukasz Szewczyk03.10.2011 (14:31)14 komentarzy

Ewa Farna twarzą Subway

Ewa Farna rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Subway. Działania będą obejmowały użyczenie wizerunku gwiazdy w ramach nowej kampanii "Sub of the Day". Piosenkarka wzięła udział w sesji zdjęciowej, w której pokazuje się w 7 różnorodnych odsłonach.
Kampania z Ewą Farną rozpocznie się 1 października i potrwa do końca roku. W ramach współpracy gwiazda weźmie udział w działaniach promujących akcję Sub of the Day, w której konsumenci codziennie będą mieli do dyspozycji inny sandwicz, każdy w promocyjnej cenie 7zł. Akcja będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych. W październiku zostanie uruchomiona nowa polska strona internetowa Subway Polska oraz Fan Page marki na Facebooku. Celem prowadzonych działań jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki Subway w Polsce i Czechach.
Wizerunek Ewy zostanie użyty w restauracjach na materiałach POS (menuboardy, plakaty, standy, ulotki reklamowe), w outdoorze (m.in.: city lighty, mobilne billboardy, monitory lcd w środkach transportu miejskiego) oraz w Internecie (m.in.: banery na portalach, mailingi). Wsparcie stanowić będą działania PR.

Za kreację materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja Zero7, za zakup reklam w internecie agencja Sales&More. Za strategię komunikacji i realizację działań PR odpowiada agencja Q&A Consulting.

Komentarze (1 - 10 z 14)

dobry subway nie jest zly
 0  
sprzedała się po raz 2846124th
 0  
Kto to jest ta Farna? To jest wokalistka jakiegos zespołu czy jak?
 0  
sprzedała się co tu dużo mówić Farna ma fajną muzykę tzn. głos,nie pisze sama swoich txtów mało komopnuje i wgl, jest twarzą kosmetyków,lalek,ubrań i do tego jeszcze jedzieni świetnie...
 0  
Kim jest Frarna ? Bo nigdy o niej nie słyszałem...
 0  
Przecież ta cała Farna to zwykły, popowy produkt. Byleby zarobić. Teksty - nie jej. Muzyka - z publishingu. Wkład twórczy w płytę to tylko sesja zdjęciowa, która i tak wypada zazwyczaj blado. Piosenki denne. Dzieciaki z Podstawówki jej słuchają i się jarają, że słuchają rock'a. No sorry, ale jak to jest rock to ja jestem Aniołem.

Poza tym kampanie reklamowe, totalna żenada. Lalki, kanapki... No sorry, na takie kampanie idą podupadłe gwiazdy typu Skrzynecka od pasztetów - poziom ten sam.
 0  
Niedługo będą paróweczki. :D Lol wiele straciła dziewczyna w moich oczach.
 0  
Też za bardzo nie wiem kim jest ta szlora dosyc ze brzydka to jeszcze glupia i lasa na kase
 0  
Ona jest wokalistką ma 18 lat http://www.ewafarna.pl/ tu jest strona
 0  
Co to za tekst w ogóle 'sprzedała się'? Prawa rynku, ktoś cię chce, płaci dobry pieniądz to się nie zastanawiasz na tym co ci jeden trool z drugim napiszą tylko łapiesz okazję! (patrz obecne reklamy banków, czy Kuba W. w reklamie Play). Ona i tak przecież wszystkiego nie reklamuje i nie ma jej aż tak w mediach jak swego czasu Feel czy Ich troje.

Fakt sama nie komponuje, ale ma jedną duuużą zaletę - kawał świetnego głosu. Na tym etapie jej to wystarczy, na rynku polskim i czeskim (tam mieszka) osiągnęła ogromne sukcesy. A co ma powiedziec Gosia Andrzejewicz czy Pani Co Buduje Nasz Dom na Piasku? Ja popu nie słucham, ale umie docenić fajną muzyką - Ewa z zespołem zagrali np. świetny koncert w Opolu 2011, dynamicznie, świeżo, super wokal i muzyka (mogę nadmienić, że to głównie gitarowe granie, Ewa lubi rock)
 1