Łukasz Szewczyk07.03.2012 (11:58)1 komentarz

Jarosław Kret twarzą sklepów Weltbild

Ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna przygotowana dla klientek sklepów Weltbild, wsparta kampanią radiową i internetową. Twarzą kampanii został Jarosław Kret, prezenter pogody TVP.
Weltbild Polska, jeden z większych sklepów internetowych w kraju, posiadający trzecią co do wielkości sieć księgarń, przygotował specjalną promocję z okazji Dnia Kobiet. Przez cały miesiąc przy zakupie wybranych książek oznaczonych różą, wszyscy klienci otrzymają w prezencie kosmetyk. Oferta dotyczy zakupów internetowych, księgarnianych oraz zamówień katalogowych (Weltbild posiada bezpłatny, drukowany katalog wysyłany w nakładzie ok. 500 tys. egzemplarzy do bazy aktywnych klientów). To właśnie na łamach katalogu, specjalne życzenia z okazji Dnia Kobiet składa Jarosław Kret.
Klientki, które do 8 marca zdecydują się na zakupy w sklepie weltbild.pl otrzymają bezpłatną przesyłkę do paczkomatów InPost. Kulminacja promocji przypadnie dokładnie 8 marca, kiedy w księgarniach oraz na weltbild.pl na wszystkie panie będzie czekała bardzo miła niespodzianka.

Promocja wsparta jest kampanią spotową w radiu RMF FM, kampanią internetową w postaci reklam display i maillingów w popularnych portalach horyzontalnych (Onet, Interia.pl). Ponadto zostaną wykorzystane własne narzędzia komunikacyjne Weltbild: strona weltbild.pl
i baza ok. 900 tys. subskrybentów newslettera. Akcja była również anonsowana w ostatnim numerze katalogu wysyłkowego. Zakupem mediów, planowaniem i realizacją działań, Weltbild zajął się we własnym zakresie. Oferta promocyjna jest ważna do wyczerpania zapasów.

Komentarze (1 - 1 z 1)

jak ja go nie lubię! Ani śmieszny ani twarzowy do TV.
 0