Łukasz Szewczyk30.07.2012 (22:18)7 komentarzy

Pascal i Okrasa w nowej kampanii gotują dla klientów Lidla (wideo)

W poniedziałek (30 lipca 2012 roku) sieć sklepów Lidl rozpoczęła nową kampanię reklamową, w ramach której dwóch znanych kucharzy - Pascal Brodnicki i Karol Okrasa - rywalizują gotując obiady w supercenach.
Pascal i Okrasa w nowej kampanii gotują dla klientów Lidla (wideo)
Nowa akcja Lidla - Pascal kontra Okrasa - to dwóch kucharzy, dwa pomysły na obiad oraz zawsze niska cena z produktami z Lidla. W pierwszym spocie reklamowym Okrasa prezentuje przepis na pierś kurczaka z salami Chorizo i serem Manchego. Z kolei Pascal z tortillą z salami Chorizo i serem Manchego. Kto wygra pierwszy pojedynek o podniebienia Polaków?


Jak zapewniają organizatorzy, "Pascal kontra Okrasa" - to coś więcej niż długofalowe przedsięwzięcie reklamowe. Co tydzień Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w kolejnych odsłonach projektu proponować będą dwa konkurencyjne, zdrowe i atrakcyjne cenowo dania, które każdy - nawet jeśli nie jest mistrzem gotowania - będzie mógł samodzielnie przygotować w domu. A wszystko po to, by Polacy jeszcze chętniej spotykali się przy wspólnym, rodzinnym stole i odczuwali przyjemność z gotowania. Przedsięwzięcie z udziałem obu szefów kuchni nie obejdzie się bez ostrej i zabawnej walki na przepisy, złośliwych docinków i prób udowodnienia, że najlepszy kucharz jest tylko jeden.
Zamysłem nowego projektu było m.in. wniesienie nowej jakości do przekazów reklamowych, odmienne od tych, do których przywykli klienci sieci spożywczych. Przyświecała nam idea, by to, co zaproponujemy naszym klientom, było nie tylko angażujące ale też niosło ze sobą konkretny przekaz edukacyjny. Chcemy zmienić sposób patrzenia na gotowanie, które cieszy się coraz większą popularnością, ale bywa też promowane jako sztuka - a więc czynność, która wymaga sporych umiejętności i wiedzy. Tymczasem jesteśmy przekonani, że każdy może się zdrowo i niedrogo odżywiać, a przygotowanie posiłków może być łatwe i zajmować niewiele czasu. Na tych właśnie czterech przesłankach opiera się idea projektu "Pascal kontra Okrasa". Zdrowe, atrakcyjne cenowo, łatwe i szybkie to cztery wartości, odnoszące się do jedzenia, które chcemy promować i które znajdują odzwierciedlenie w najnowszym badaniu dotyczącym zwyczajów żywieniowych Polaków, których jesteśmy zleceniodawcą - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska
Częścią akcji jest także kulinarny portal - www.kuchnialidla.pl, w którym prezentowane będą przepisy na proste i sprawdzone potrawy kulinarne. Częścią portalu jest także zakładka Supercena, w której znajdują się informacje o aktualnych promocjach cenowych w Lidlu. Obejmują one produkty wykorzystane przez obu kucharzy w przepisach tygodnia. Dzięki temu dania są nie tylko pyszne, ale też tanie.

Komentarze (1 - 7 z 7)

bardzo ciekawe, podoba mi sie ten pomysl
 19  
Jak przetrwać na ziemniakach do pierwszego na zielonej wyspie.
 7  
Chętnie zobaczę co fajnego zjeść :)
 8  
Jak tanio przygotować pyszne obiady. Tak, owszem. Tylko miej jeszcze piekarnik :) Ja niestety nie mam, więc raczej tych pierwszych dań nie przyrządzę. Pomysł jest jak najbardziej dobry. Wiedziałem, że to będzie reklama Lidla, bo panowie już promowali w ich reklamach. Ponadto żaden program nie zaczyna się pod koniec lipca :)
 1  
Może w końcu polubię Pascala, zawsze denerwowała mnie ta jego wymowa. Tyle lat w Polsce, mógłby się w końcu nauczyć mówić po polsku.
Okrasę zawsze lubiłem. Może Pascal przy Okrasie nabierze nieco zwykłości.
 2  
Aj tam, aj tam , i tak jak na obcokrajowca, dobrze mówi po polsku. Właśnie to Go wyróżnia wśród innych ,ale radzi sobie jużcałkiem dobrze. A tak w ogóle to chodzi o jedzenie nie o wymowę.Bo ważne,aby dobrze i smacznie zjeść.
 4  
hahahahaha Nie minusować
Polo i MTV to Gówno 31.07.2012 (11:41:16)
 5