Marcin Żukowski05.09.2012 (15:43)brak komentarzy

Na rynku pojawił się mobi.ad!

W sierpniu na polskim rynku zaczęła działać firma Mobile Ad Network Sp. z o.o. (mobi.ad) Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN posiadającej takie produkty jak: premium.ad, business.ad oraz reach.ad.
Mobi.ad wprowadza kompleksową ofertę marketingu mobilnego, w której skład wchodzą usługi produkcji, zakupu, dystrybucji, targetowania i pomiaru kampanii reklamowych przeprowadzanych na urządzeniach personalnych typu smartfon i tablet. Wszystkie działania odbywają się za pośrednictwem zaawansowanej platformy marketingu mobilnego posiadającej szerokie funkcjonalności od produkcji niestandardowych formatów reklamowych, wielokanałowej komunikacji aż do zaawansowanego pomiaru zaangażowania użytkowników (engagement metrics).
Celem mobi.ad jest wsparcie klientów w całym procesie planowania kampanii na urządzeniach personalnych jak min: wybór dostawców i odpowiednich kanałów komunikacji, przygotowanie efektywnościowych kreacji, zakup wyselekcjonowanej powierzchni reklamowej na serwisach, aplikacjach, dostarczenie targetowanych i aktualnych baz danych oraz pełny pomiar kampanii z zaangażowaniem użytkowników, zwłaszcza w przypadku wykorzystania interaktywnych formatów Rich Mediowych.

Szczególny nacisk w promocji nowej oferty Mobi.ad stawia na etap produkcji. Mobile Ad Network Sp. z o.o. zapewnia o wysokiej jakości materiałach przygotowanych przez profesjonalistów korzystających z najnowszych międzynarodowych formatów kreacji. Niestandardowe interaktywne formaty przygotowywane w HTML5 stanowią przewagę konkurencyjną Mobi.ad.

Spółką Mobile Ad Network pokieruje Małgorzata Rupala, związana z rynkiem reklamowym od 1995 roku. Do tej pory pracowała m.in. w strukturach handlowych TVP S.A., Telewizji Polsat oraz jako International Sales Director w New Age Media (dom sprzedaży Cinema City).
Mobi.ad to podmiot, który oprócz kompleksowej obsługi, dostarcza Klientom zaawansowane narzędzia do zarządzania i pomiaru kampanii na urządzeniach personalnych. Zaawansowana platforma marketingu mobilnego udostępnia nam niezliczoną ilość funkcjonalności, na których pełne wykorzystanie czekamy, śledząc rozwój rynku polskiego. Dzisiaj proponujemy profesjonalne i sprawdzone formaty reklamowe, zarządzamy kanałami w czasie rzeczywistym i dostarczmy statystyki niemal w każdej minucie kampanii. Dysponujemy już także narzędziami, które będziemy mogli wykorzystać w przyszłości jak: ekstremalne targetowanie, geolokalizacja, czy reklama w telewizji mobilnej - mówi Małgorzata Rupala CEO nowej spółki