Łukasz Szewczyk06.09.2012 (14:03)2 komentarze

Kinga Preis, Olga Bołądź i Leszek Lichota rozmawiają o dupach (wideo)

Euro RSCG 4D rusza kolejną kampanią dla fundacji Rak'n'Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która zachęca mężczyzn do regularnych badań w celu profilaktyki raka prostaty.
Kinga Preis, Olga Bołądź i Leszek Lichota rozmawiają o dupach (wideo)
Film reklamowy Gadaj-Badaj, który promuje kampanię powstał we współpracy z ekipę marzeń: spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski, zdjęcia wykonał Piotr Sobociński, a wystąpili w nim znani aktorzy: Kinga Preis, Magdalena Popławska, Olga Bołądź oraz Leszek Lichota.

Film wyprodukowano jesienią 2011 roku we współpracy z domem produkcyjnym Bomaye, post produkcją zajęło się Badi Badi, a dźwiękiem Ztudio. Spot został zrealizowany na podstawie pomysłu Jacka Maciejewskiego z agencji Euro RSCG4D, we współpracy (dialogi) z Joanną Sienkiewicz, pisarką i copywriterem. Pomysł kampanii dopracowany przy stoliku kawowym z prezes fundacji Magdaleną Prokopowicz podczas festiwalu Plus Camerimage, a finalny kształt filmu powstał podczas spotkania z reżyserem i aktorkami.

Kreacja kampanii Gadaj-Badaj została przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D w składzie Jacek Maciejewski (Creative Director), Michał Warecki (Senior Art Director), Magda Szymczak (Senior Copywriter). Jest to kolejna kampania kreatywna przygotowana przez zespół tej agencji. Wcześniej Euro RSCG 4D przygotowało także kreację do projektów fundacji 1%, Boskie Matki, Kalendarz Gwiazd, Daj Włos i inne.

Komentarze (1 - 2 z 2)

mam nadzieje, ze tego w tv przynajmniej puszczac nie beda, bo mam szczerze dosyc reklam prostamol, jakies inne leki do hemoroidow itp.
 1