Łukasz Szewczyk26.01.2013 (14:34)brak komentarzy

Focus startuje z nową kampanią reklamową (wideo)

Zaczynając od lutowego numeru, który w kioskach dostępny jest od piątku (25 lutego 2013 roku), magazyn Focus rusza z nową kampanią promocyjną, która rozpoczyna obchody 18. urodzin tytułu.
Magazyn Focus ukazuje się na polskim rynku prasowym od 18 lat i cały czas utrzymuje w czołówce najchętniej czytanych miesięczników w Polsce.

Na potrzeby kampanii powstał nowy 15-sekundowy spot reklamowy emitowany w największych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN7, POLSAT, TV4, Discovery Channel, AXN, National Geographic, CBS, FoxLife, Universal Channel, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Planete+, Ale Kino+, Comedy Central, Comedy Central Family, Canal+Sport, Canal+, MTV Polska) oraz 15-sekundowy spot radiowy emitowany w Radio ZET. Plan promocji zawiera również reklamę w prasie: "Auto Świat", "Top Gear", "Gala", "National Geographic", National Geographic Traveler", "Focus Historia", "Focus Ekstra", "Sekrety Nauki", "Coaching", "Kalejdoskop", serwisy internetowe G+J, Wirtualną Polskę oraz punkty sprzedaży. Z okazji pełnoletności w "Focusie" pojawi się między innymi cykl artykułów pod hasłem "Jak w dziecku budzi się uczony". Jednocześnie rusza też mobilne centrum nauki "Focus pobudza Neurony 3". To już trzecia odsłona akcji - dwie poprzednie spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem zarówno dzieci, jak i ich rodziców. W mobilnym centrum eksperymentowało już ponad 100 000 osób. Organizatorem akcji jest miesięcznik popularnonaukowy "Focus", partnerem merytorycznym wydawnictwo edukacyjne MAC, a partnerem technologicznym Sony Play Station. Patronat medialny nad akcją objęło Radio Plus - Łagodne przeboje. Akcja będzie realizowana w 12 miastach w Polsce.
Akcja "Focus pobudza neurony" - to edukacja poprzez dobrą zabawę. Dla młodego naukowca, którym jest przecież każde dziecko - chyba nie ma nic ciekawszego od wędrówki w głąb ludzkiego ciała, a jeśli jest to mózg - zabawa jest jeszcze większa. To absolutnie fascynujące dowiedzieć się jak i co słyszą uszy, co i jak widzą oczy, czy ludzki nos jest lepszy od psiego. Dzięki naszej akcji, można przystąpić do kolejnej przygody -lektury "Sekretów Nauki" a potem - już w starszym wieku - Focusa, popularnonaukowego magazynu o najnowszych osiągnięciach ludzkiego mózgu - mówi Michał Wójcik, red. naczelny magazynu Focus