Łukasz Szewczyk30.09.2021 (13:24)brak komentarzy

Jesienna ramówka wideo Gazeta.pl. Nowe programy i sprawdzone formaty

• Tegoroczna jesień w Gazeta.pl upłynie w dużej mierze pod znakiem wideo.
• Wśród 13 programów publikowanych na stronie głównej portalu znajdą się zarówno unikalne formaty interaktywne, jak i znane programy. Nie zabraknie również rozrywki oraz tematów sportowych.
Jesienna ramówka Gazeta.pl
- Jesienna ramówka Gazeta.pl to solidny zestaw nowych formatów i wzmocnienie tych, które doceniają nasi czytelnicy. Przygotowaliśmy bogatą ofertę treści publicystycznych, biznesowych, sportowych i lifestyle'owych. Stawiamy także na zwrot w stronę interaktywności. W naszym nowym formacie "Q&A" to użytkownicy decydują, jaki temat omawiamy z ekspertem i to oni zadają pytania. Interaktywność nie tylko pozwala angażować użytkowników, ale jest też atrakcyjna dla potencjalnych reklamodawców - mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych i dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju interaktywnych form wideo na polskim rynku - i właśnie takich formatów nie zabraknie w portalu jesienią. Nowością w ofercie portalu jest prowadzony przez Marię Mazurek "Q&A", w którym widzowie pytają, a eksperci odpowiadają. W ramówce wideo Gazeta.pl znalazł się także "Interaktywny Sport Quiz" - jeden z pierwszych tego typu formatów w polskim internecie, angażujący widza i dostarczający rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci. 

Oprócz tego do nowej ramówki Gazeta.pl trafiła też znana z platformy YouTube "Lista Plotka", czyli format prowadzony przez Ninę Cieślińską, przed którą gwiazdy nie mają żadnych tajemnic. 

W portalu ponownie będzie można także zobaczyć znane już wcześniej programy. Jesienią w odświeżonej scenografii na strony Gazeta.pl wracają bowiem formaty cieszące się wśród widzów dużą ​popularnością. W najbliższych miesiącach użytkownicy portalu znów będą mogli śledzić m.in. "Studio Biznes", "Poranną Rozmowę", "Sekcję Piłkarską" czy "HomeBeauty".

Innowacyjny jest także sposób zaprezentowania jesiennej ramówki Gazeta.pl reklamodawcom. - W tym roku zdecydowaliśmy się pokazać klientom naszą ramówkę w postaci znanej w każdym domu gazetki telewizyjnej, która z jednej strony pozwala wyeksponować nasze czołowe formaty, a z drugiej - daje możliwość zabawy formą. Dzięki temu nie brakuje opisów, wywiadów i zabawnych rozwiązań graficznych, czego efektem jest moja ulubiona sekcja gazetki, czyli "W ogniu pytań" - tłumaczy Rafał Madajczak, dyrektor rozwoju marki Gazeta.pl.

Skupienie uwagi zespołu Gazeta.pl na tematach rozrywkowych potwierdza też wrześniowy debiut nowego modułu na łamach portalu - Centrum Zarządzania Rozrywką. W jego ramach w każdy piątek o godz. 16:00 na stronie głównej portalu redakcje, na czelez Kultura.Gazeta.pl, dostarczają czytelnikom recenzji, rekomendacji, wywiadów i zapowiedzi filmów, koncertów, spektakli oraz książek.