Łukasz Szewczyk03.07.2014 (11:27)21

Raport UKE: Mniej abonentów telefonii stacjonarnej - 6,8 mln. Więcej użytkowników e-telefonii

W 2013 roku utrzymała się tendencja spadkowa popularności telefonii stacjonarnej w Polsce. Widoczna była ona zarówno w wartości rynku, jak i liczby abonentów - wynika z raportu UKE. Z kolei z telefonii internetowej (VoIP) korzystało 1,2 mln abonentów.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 20 z 21)

Spikon ma akurat jeden z lepszych BOK na rynku, więc Twój obraz może być nie kompletny pod tym względem.
 0  
No i myślę, że utrzymuje. Ja mam EasyCall już ponad rok i raczej nie będę zmieniać na nic nowego.
 0  
Ja też mam EasyCall. Dla mnie podstawa to tanie połączenia, bo jakość jest jak na mój gust wszędzie taka sama
 0  
To prawda. Dobrych operatorów jest sporo. Akurat na spikonie mają fajnego bloga z tego co pamiętam.
 0  
Ja akurat polecam EasyCall
 0  
EasyCALL dla mnie to jeden z lepszych operatorów.
 0  
Zgadzam się z ejTY. Korzystałem ze spikona w firmie, w której pracowałem. Wszystko działało super. Nie zmienia to faktu, że to też nie jedyny bardzo dobry operator pewnie.
 0  
Ach, te umowy. Ja po prostu dzwonię z easy calla i mam z głowy
 0  
Kiedyś dzwoniłam tylko z normalnych komórkowych teraz zagranice dzwonie tylko z VOiPa
 0  
Też kiedyś korzystałem z normalnej telefonii, przerzuciłem się jednak na easy call.
 0