Łukasz Szewczyk23.09.2014 (13:20)3

Nowe usługi, pakiety i konsolidacja szansą dla polskiego rynku telekomunikacyjnego

W 2014 r. wartość rynku telekomunikacyjnego spadnie drugi rok z rzędu i osiągnie rekordowo niską wartość 45,2 mld zł. Żeby jednak przerodziło się to w trwały trend wzrostowy, potrzebne są całkowicie nowe rozwiązania i usługi - prognozują analitycy firmy Audytel.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

Dlaczego jacyś "naukofcy" i "ekonomisty" zakładają, że firma musi co roku zwiększać swój zysk. Znam wiele drobnych firm których właściciele zarabiają na miesiąc 20-30 tys zł i wcale nie zamierzają co roku zwiększać swojego zysku o X%. Pracują po 6-8h dziennie, co najmniej 2 x w roku jadą na wakacje, stać ich na nowy samochód co 3-4 lata, wybudowali sobie wystarczające domy, nie muszą się martwić czy i starczy do pierwszego więc po co im jakiś coroczny wzrost o ileśtam procent skoro tak im dobrze?
 2  
Innowacja jest potrzebna, czasem jest to jakiś impuls, czasem nowy brand, czasem nowe hasło, czasem nowa oferta. Żeby nie szukać daleko - choćby Plush od Plusa. Niby tylko jedna literka, a jednak jest nowa jakość, pretekst do zainteresowania ludzi, a i to, co za hasłem Plush się kryje, jest ciekawe.
 0  
Literki to są doraźne propozycje do oferty. Oczywiście rynek pobudzają bo są ciekawymi ofertami. Nowe rozwiązania jakie są przywołane w tytule to raczej w stylu usługi głosowe po LTE, które testował już Plus. To jest coś nowego, ale jednocześnie nowa jakość usług. Pewnie niebawem pojawią się w ofercie. Rynek raczej wyczekuje znaczących zmian.
 0