Łukasz Szewczyk17.11.2014 (23:55)32

Rośnie zainteresowanie telefonią VoIP? easyCALL poprawia wyniki

easyCALL.pl, operator świadczący usługi telekomunikacyjne dla małych i średnich firm wypracował od początku roku blisko 11 mln zł netto przychodów ze sprzedaży. Mimo spadku stawek na rynku, spółka co kwartał poprawia swoje wyniki.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 20 z 32)

Do Piotr8888: A ten spikon to chyba stosunkowo niedawno wszedł na rynek, bo jeszcze o nim nie słyszałam.. Bo EasyCall to jedna z pierwszych firm w tej branży.
 0  
I pewnie dlatego mają takie wyniki. Ludzie lubią przywiązywać się do tego co dobre.
 0  
Ja dzwonię z EasyCALL z Niemiec i jestem bardzo zadowolony. A to już 2 lata jak wyjechałem z Polski.
 0  
Fajnie, że mają też ofertę dla firm i skupiają się na tych mniejszych. Przecież nie wszystkie firmy to korpo.
 0  
Zgadzam się. Też używam EasyCall i jestem zadowolony. Wart polecenia.
 0  
Spikon jest nową marką z dużym doświadczeniem. Został stworzony przez Voicetelecom, który od wielu lat dostarcza rozwiązania voip innym podmiotom z branży i nie tylko. SPikon to jedna z lepiej technologicznie rozwiniętych firm z branży w naszym kraju. Naprawdę Polecam. ;)
 0  
Do icek: No właśnie nie, dlatego jak pisze Prezes tej spółki skupiają się na średnich przedsiębiorstwach. Jakiś pomysł na sukces widocznie mają.
 0  
I z tego co piszą całkiem nieźle im to wychodzi.
 0  
No nieźle nieźle a nawet bardzo dobrze.
 0  
W kwestii operatora spikon to polecam świąteczną promocję:
- koszt połączeń na krajowe numery stacjonarne do wszystkich sieci za 0,06 gr.
- koszt połączeń na krajowe numery komórkowe do wszystkich sieci za 0,13 gr. Ponadto nowi użytkownicy otrzymują na wszystkie usługi poza kosztem utrzymania publicznego numeru telefonu rrabat w wysokości 20%.
 0