Łukasz Szewczyk17.11.2014 (23:55)32

Rośnie zainteresowanie telefonią VoIP? easyCALL poprawia wyniki

easyCALL.pl, operator świadczący usługi telekomunikacyjne dla małych i średnich firm wypracował od początku roku blisko 11 mln zł netto przychodów ze sprzedaży. Mimo spadku stawek na rynku, spółka co kwartał poprawia swoje wyniki.

Przejdź do artykułu

Komentarze (21 - 30 z 32)

Marketing trochę inwazyjny, ale operator rzeczywiście bardzo dobry. Spokon dobra firma.
 0  
Ja również gratuluję, tak trzymać.
 0  
Dobry operator. Spikon można spokojnie polecać!
 0  
Spikon i Voice Telecom to bardzo dobry duet. W gdańsku cały szpital kliniczny obsługują.
 0  
Właśnie czytałem, że dzięki Spikonowi można się teraz tam dodzwnić 8 razy szybciej ;p
 0  
Polecam zainteresować się usługą Click2Talk.pl - klient może zadzwonić do nas bezpośrednio ze strony internetowej. Połączenia za free i dobra jakość.
 0  
Ja w sprzedaży szkoleń testuję teraz Click2Talk w Spikon i bardzo mi się podoba.
Ciekawa rzecz.
 0  
Ja sprzedaję językowe wyjazdy zagraniczne i telefon od klienta to normalka, bo oferta jest tak duża, że wszystkiego bez kontaktu klient nie ogarnie. Pomysł w Spikon jest super moim zdaniem.
 0  
Mam podobny biznes pod względem sprzedażowym i click2talk ze spikona pasowałby mi też idealnie.
 0  
Wystarczy wyszukać ranking operatorów VOIP i zobaczyć którzy są najlepsi.
 0