Łukasz Szewczyk24.11.2015 (16:54)1 komentarz

Nowy iPad Pro wkracza do T-Mobile. W jakiej cenie?

Komórkowa sieć T-Mobile od środy (25 listopada 2015 roku) wprowadza do swojej oferty koleiną nowość spod znaku nadgryzionego jabłka - nowy tablet iPad Pro.
iPad Pro / Fot. Apple
iPad Pro / Fot. Apple
iPad Pro charakteryzuje się designem i prostotą obsługi, dobrze znaną użytkownikom urządzeń Apple'a. Wyświetlacz Retina w tablecie ma aż 12,9 cala i mieści 5,6 mln pikseli, a więc najwięcej spośród wszystkich urządzeń z systemem iOS, dzięki czemu oglądane obrazy nawet w rozdzielczości 4K są jeszcze wyraźniejsze. Wydajność zapewnić ma nowy 64-bitowy procesor A9X, który ma być wyzwaniem dla większości przenośnych komputerów PS. Użytkownicy systemu iOS9 docenią lepszą współpracę pomiędzy wszystkimi urządzeniami Apple'a - mogą rozpocząć pracę np. na iPhonie, szybko przenieść ją na iPada Pro, a kończyć na Macbooku. Cztery nowe głośniki hi-fi, które zintegrowano z obudową, mają za zadanie dostarczyć nowych wrażeń muzycznych. Nowa kamera iSight pozwoli tworzyć filmy w rozdzielczości 720p, także w technologii poklatkowej oraz w zwolnionym tempie. Dla zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa przy korzystaniu z osobistego tabletu, iPad Pro oferuje użycie odcisku palca jako hasła zarówno do odblokowania urządzenia, jak i do potwierdzania zakupów w AppStore czy iTunes. Ulepszono także technologię Multi-Touch, świetnie znaną użytkownikom Apple'a, dzięki czemu korzystanie z tabletu jest proste, łatwe i wygodne.
Ipad Pro
Ipad Pro
Najciekawszymi nowinkami są specjalnie dostosowane do iPada Pro klawiatura i rysik, o jakie można rozszerzyć urządzenie, tworząc z tabletu przestrzeń roboczą. Choć iPad Pro ma tak duży wyświetlacz i mieści w sobie wiele potężnych aplikacji do codziennej pracy i rozrywki, to jego obudowa jest solidna, lekka i smukła - tylko 6,9 mm grubości i 713 gramów wagi. To wszystko sprawia, że tablet dobrze leży w dłoni i jest niezwykle wygodny w użytkowaniu.

iPad Pro dostępny będzie w pierwszej kolejności w ofercie dla nowych klientów biznesowych. Przygotowana została specjalna taryfa, w ramach której klienci otrzymają nielimitowany dostęp do Internetu w technologii LTE, a w pozostałych technologiach pakiet 30GB danych miesięcznie. Cena abonamentu wynosić będzie 200 zł netto przy umowie na 36 miesięcy. Opłata startowa za urządzenie wynosić będzie 499 zł brutto.

Oczywiście urządzenie dostępne będzie także w standardowych taryfach: w cenie 2499 zł brutto (w opcji SILVER z limitem 5GB) lub 2699 zł brutto (w opcji GOLD z limitem 30GB). Cena abonamentu wynosić będzie 115 zł.

Od 30 listopada, iPad Pro dostępny także będzie w ofercie kierowanej do klientów przedłużających umowę. Oprócz warunków wynikających z oferty podstawowe, będą mogli oni skorzystać z dodatkowo z jednej z poniższych propozycji: zniżki na urządzenie (nawet do 400 zł w zależności od wybranej taryfy) lub podwojonego pakietu danych poza LTE (do 60 GB) lub usługi Norton 360 aż na 3 stanowiska na cały okres trwania umowy.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Póki tabletów nie da się złożyć na pół to nie powinny mieć ekranu większego jak 10'' gdyż nie dość, że są niewygodne w obsłudze to jeszcze nie wiadomo jak je obsługiwać.
 2