16.03.2016 (15:58)brak komentarzy
Sony z aplikacją Picture This na smartfony i tablety
Sony Pictures Television Networks uruchomia aplikację, która ma umożliwić użytkownikom dzielenie się zdjęciami przestawiającymi różnorodność i piękno przyrody nieskażonej szkodliwą działalnością człowieka. Projekt jest częścią globalnej kampanii Picture This, której celem jest wspieranie działań na rzecz ochrony środowiska.

Aplikacja Picture This została udostępniona posiadaczom smartfonów i tabletów z systemem Android oraz iOS. Za jej stworzenie odpowiada firma REDspace z siedzibą w USA, wielokrotnie nagradzana za nietuzinkowe projekty interaktywne.
- Chcemy, by użytkownicy aplikacji uchwycili na zdjęciach piękno świata widzianego swoimi oczami, a następnie podzielili się nimi w ramach aplikacji Picture this - powiedział Andy Kaplan, Prezes Sony Pictures Television. - Za pomocą zdjęć chcemy zobrazować pozytywne działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego, które można podejmować na co dzień bez większego wysiłku - dodał.
Kampania Picture This, której celem jest zwrócenie uwagi na zagadnienia związane z ochroną środowiska, wystartowała 28 września 2015 roku. Jest prowadzona w trzydziestu językach i w 178 krajach świata. W każdym nich, w zależności od poziomu rozwoju kraju i świadomości jego obywateli, problemy dotyczące środowiska są różne i mają zupełnie inne przyczyny.
Picture this w Polsce ma na celu popularyzowanie idei "sprzątania po sobie" w przestrzeni publicznej oraz kreowania właściwych nawyków i postaw w tym kierunku. Inicjatywa telewizji AXN to przede wszystkim edukacja i próba wprowadzenia zmian w świadomości Polaków. Partnerem społecznym akcji w Polsce jest Fundacja Nasza Ziemia.
Za pomocą aplikacji SPT Networks chce dokumentować pozytywne działania podejmowane przez zwykłych ludzi na rzecz środowiska, w którym żyją. Użytkownicy smartfonów i tabletów zachęcani są do publikowania zdjęć pięknych krajobrazów w swojej okolicy.
- Chcemy, by użytkownicy aplikacji uchwycili na zdjęciach piękno świata widzianego swoimi oczami, a następnie podzielili się nimi w ramach aplikacji Picture this - powiedział Andy Kaplan, Prezes Sony Pictures Television. - Za pomocą zdjęć chcemy zobrazować pozytywne działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego, które można podejmować na co dzień bez większego wysiłku - dodał.
Kampania Picture This, której celem jest zwrócenie uwagi na zagadnienia związane z ochroną środowiska, wystartowała 28 września 2015 roku. Jest prowadzona w trzydziestu językach i w 178 krajach świata. W każdym nich, w zależności od poziomu rozwoju kraju i świadomości jego obywateli, problemy dotyczące środowiska są różne i mają zupełnie inne przyczyny.
Picture this w Polsce ma na celu popularyzowanie idei "sprzątania po sobie" w przestrzeni publicznej oraz kreowania właściwych nawyków i postaw w tym kierunku. Inicjatywa telewizji AXN to przede wszystkim edukacja i próba wprowadzenia zmian w świadomości Polaków. Partnerem społecznym akcji w Polsce jest Fundacja Nasza Ziemia.
Komentarze