Łukasz Szewczyk19.08.2016 (18:37)18 komentarzy

Szybki modem Wi-Fi Connect Box w UPC Polska

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w Polsce, wprowadza do swojej oferty nowy modem Wi-Fi, zapewniający dostęp do internetu UPC w całym domu. Ofertę wspiera nowa kampania reklamowa.
Szybki modem Wi-Fi Connect Box w UPC Polska
UPC wprowadza na rynek nowy modem Wi-Fi Connect Box, który zapewnia dostęp do wysokiej jakości szybkiego internetu UPC w całym domu o maksymalnej szybkości do 250 Mb/s. Modem Connect Box działa na dwóch częstotliwościach: 2,4 i 5 GHz. Dzięki temu klient uzyska tę samą prędkość internetu zarówno podłączając komputer kablem, jak i przez sieć Wi-Fi.
Modem Connect Box
Modem Connect Box
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy promowanie nowego pakietu usług UPC, zawierającego dostęp do Internetu o szybkości do 120 Mb/s w połączeniu z Telewizją Cyfrową (Pakiet Horizon Select) przez pierwsze trzy miesiące za 99 zł miesięcznie oraz usługi Internetu UPC do 120 Mb/s za 59 zł przez cały okres zobowiązania.

Oferta jest wspierana kampanią reklamową, pokazującą łatwość korzystania i niezawodność domowego łącza Wi-Fi od UPC.

Komentarze (1 - 10 z 18)

Jakby jeszcze tylko internet w UPC działał z taką prędkością, jaką deklaruje operator... Bo co z tego, że modem wyciągnie te 250 Mbps, skoro np. łącze 180 Mbps działa (po kablu) w porywach do 120 Mbps.
 6  
YacekK , prawdopodobnie twoje urządzenie odbiorcze ( komp. tablet , smartfon ) nie jest w stanie obsługiwać tak dużej prędkości sieci WiFi . Np. u mnie miernik na smartfonie s4 pokazuje 45 Mb a nowszy tablet s2 115 Mb tej samej sieci UPC .
 10  
Ta.. 250Mb/s i WiFi. Powodzenia :) Jak wyciągnie 100Mb/s to będzie dobrze.
 4  
Prędkości na wifi nie gwarantują, ale na wifi ac 5GHz pójdzie spokojnie 250mb/s. A jak po kablu nie idzie Ci 250 to albo wina kompa, albo reklamuj u nich.
 14  
A Ja w Gdyni u lokalnego operatora -Maxnet- mam 333Mbit/s symetrycznie za te same 59zł i śmiga jak ta lala:-)
 0  
Szkoda, że nie napisali jaki jest upload i że 250 Mb/s dotyczy tylko downloadu. Nie rozumiem dlaczego UPC nie sprzedaje usługi np. 120 Mb/s downloadu i 30 Mb/s uploadu skoro dla firm może sprzedawać usługę 300/30 Mb/s download/upload.
 3  
Nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Chodzi o prędkość przy połączeniu kablowym. Problem nie jest po stronie sprzętu (różne komputery), tylko po stronie UPC, które sprzedaje prędkość, której nie jest w stanie utrzymać przez akceptowalny czas. A wszystkie zgłoszenia skutkują odpowiedzią, że u nich wszystko jest w porządku, zaś oferowana prędkość to prędkość "do xxx Mbps". Czyli mówiąc wprost - płacisz za "do 180 Mbps", a w praktyce masz "do 120 Mbps" i figę z tym możesz zrobić, bo UPC leje na to.
 2  
Zależy co to znaczy wg Ciebie "akceptowalny czas". Jeśli na danym obszarze masz dużo ludzi korzystających z UPC, to w godzinach szczytu mogą być spadki. Tak czy siak, reklamuj do bólu. Może niech wymienią modem, jeśli masz stary? Możesz też napisać skargę do UKE, bo teoretycznie prędkości nie gwarantują, ale jeśli sprzedają usługę, o której wiedzą, że nie mogą w pełni świadczyć, to należy się przynajmniej obniżenie ceny.
 2  
Akceptowalny czas oznacza w tym przypadku kiedykolwiek w godzinach 9-18. Jakby co, mówimy o usludze z grupy "biznes" - teoretycznie przeznaczonej dla małych firm. Jakby ktoś nie wiedział, usługa "biznes" oznacza w przypadku UPC wyższą cenę i dokładnie taką samą, słabą jakość usług i spychologię stosowaną. Przy okazji - to też nie modem, bo UPC go wymieniało.

Z resztą, drobny przykład jakości UPC: problemy z łączem, na infolinii twierdzą że wszystko działa. Po kilku telefonach pojawia się technik i stwierdza awarię poza budynkiem. Próbuje ją zgłosić, ale "góra" odrzuca zgłoszenie. "Bo wiedzą, że jest coś nie tak, ale wolą to jakoś załatwić po cichu, bez oficjalnego nazywania tego awarią". Czy to normalne?
 4  
Mam ten router od lutego(w umowie 250Mbit/s).I na poczatku przy polaczeniu kablowym predkosc nie przekraczala 120.Dzwonilem kilka razy na infolinie,ze predkosc rzeczywista nie odpowiada tej w umowie.W koncu,za ktoryms razem trafilem na konsultanta z prawdziwego zdarzenia.Zadal kilka pytan,kazal sprawdzic ustawienia karty i problem rozwiazany.Okazalo sie,ze karta byla ustawiona na niska predkosc.Po przestawieniu na 1Gb,predkosc internetu nigdy nie spadla ponizej 240 Mbit/s.
 3