Łukasz Szewczyk10.11.2016 (11:12)2 komentarze

35 tysięcy abonentów telewizji Jambox

Na początku listopada 2016 roku liczba abonentów telewizji Jambox przekroczyła 35 tysięcy. Spółka SGT, operator telewizji Jambox, wspiera dostawców Internetu w całej Polsce, pomagając im przekształcać się ze sprzedawcy Internetu w operatora.
Jambox
Marka Jambox jest obecna na rynku od 2007 roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zyskała ponad 10 tysięcy nowych odbiorców. To niemal dwukrotnie większy przyrost w stosunku do poprzedniego dwunastomiesięcznego okresu. Obecnie w Polsce telewizję JAMBOX odbiera 35 tysięcy abonentów na ponad 50 tysiącach dekoderów.
Dziś abonent telewizji JAMBOX może korzystać już z 280 kanałów, w tym blisko 120 w jakości HD. Oferta telewizji JAMBOX jest stale, sukcesywnie poszerzana. Tylko w ostatnich dniach do oferty włączone zostały nowe kanały Eleven i Eleven Sports. Ponadto SGT S.A. jest jednym z nielicznych operatorów telewizyjnych w Polsce, którzy oferują pełną ofertę pakietów premium wraz z usługami dodanymi, takimi jak dostęp do materiałów na życzenie w formie VOD i online (najpopularniejsze marki premium HBO i Canal+).

W ostatnich dniach SGT S.A. podpisała również porozumienie z EPIX, w wyniku którego operatorzy otrzymają szereg korzyści, w tym bezpieczeństwo i gwarancję jakości w odbiorze sygnału IPTV poprzez sieć i węzły EPIX.

Usługi telewizyjne pod marką JAMBOX są oferowane w ramach oferty "IPTV dla ISP" przez SGT S.A. oraz jej spółkę zależną Interaktywny Dom sp. z o.o.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Mło znana marka, a myślę, że spokojnie można polecić. Duża liczba kanałów, dobra jakość i niska awaryjność w porównaniu do np. usług multimedii czy vectry, z których też korzystałem.
 3  
Trzeba tylko dodać że telewizja Jambox jest najdroższa na rynku
 0