Łukasz Szewczyk02.10.2017 (16:01)2 komentarze

Zmiany w zarządzie T-Mobile

1 grudnia 2017 roku Juraj Andras obejmie obowiązki członka zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku Szabolcsa Gaborjani, który zdecydował się na kontynuowanie kariery poza Grupą Deutsche Telekom. To jednak nie koniec zmian w T-Mobile.
Deutsche Telekom
Do końca stycznia 2018 roku, Szabolcs będzie blisko współpracował z Jurajem, aby sprawnie wdrożyć go w nowe obowiązki.
Juraj Andras / Fot. T-Mobile
Juraj Andras / Fot. T-Mobile
Juraj Andras - menedżer z 20-letnim doświadczeniem, który od 14 lat jest związany z grupą Deutsche Telekom. Obecnie odpowiada za obszar kontrolingu w Slovak Telekom i T‑Mobile Czechy. Odegrał kluczową rolę w wielu strategicznych projektach dla tych spółek, między innymi: integracji Slovak Telekom i T‑Mobile Czechy, projektach transformacyjnych, strategicznych i M&A. W trakcie 10 lat pracy na stanowisku Dyrektora Kontrolingu w dużym stopniu przyczynił się do udanej działalności biznesowej Slovak Telekom. Wcześniej, przez lata, pełnił funkcje menedżerskie w obszarze zarządzania finansami korporacyjnymi, między innymi jako starszy doradca w Deloitte w Bratysławie lub menedżer ds. raportowania finansowego i zarządzania analizami w T‑Mobile Slovakia.

Dodatkowo od 1 października 2017 roku T-Mobile wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Nowa struktura organizacyjna T‑Mobile to kolejny etap wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy.

Dorota Kuprianowicz-Legutko / Fot. T-Mobile
Dorota Kuprianowicz-Legutko / Fot. T-Mobile
Jednocześnie, od 1 grudnia 2017 roku Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję Członka Zarządu T‑Mobile Polska i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie. Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 roku zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła liczne projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Opracowała również szereg programów wewnętrznych, związanych z utrzymaniem talentów, rozwojem ekspertów czy mentoringiem.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Tak jest! Poprawa jakości obsługi klienta to powinien być dla T-MOBILE priorytet, zwłaszcza jeśli chodzi o terenowe punkty obsługi klienta - oczywiście z dużym naciskiem na stałego wieloletniego klienta. Infrastruktura najlepsza w Polsce ale za tym nie nadąża obsługa i docenianie stałego klienta.
 9  
Dla mnie starego klienta to nic nie znaczy.Dopóki lojalny klient będzie traktowany jak zło konieczne z miernymi ofertami telefonów i innych urządzeń.
 2