Łukasz Szewczyk17.01.2020 (22:13)23

Vectra przejmie sieć Multimedia Polska. Jest warunkowa zgoda UOKiK

Vectra może przejąć Multimedia Polska, ale musi sprzedać sieć w ośmiu miastach, a w 13 kolejnych dać konsumentom możliwość zmiany operatora - zdecydował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 20 z 23)

no to zobaczymy co się stanie teraz w ofercie Multimedia Polska: AMC, Polsat Sport News, Polsat Music, Scifi, Polsat Romans, RTL, Pro7, tematyczne MTV, Water Planet, Novela TV, Polsat Sport Fight, DocuBOX, Sundance Channel, Duck TV, Outdoor, Polsat Jim Jam
 4  
no to zobaczymy co się stanie teraz w ofercie Multimedia Polska: AMC, Polsat Sport News, Polsat Music, Scifi, Polsat Romans, RTL, Pro7, tematyczne MTV, Water Planet, Novela TV, Polsat Sport Fight, DocuBOX, Sundance Channel, Duck TV, Outdoor, Polsat Jim Jam
Jeszcze Disco Polo Music i Reality Kings TV
 3  
widać jedno że konkurencja na rynku tv nie jest szkodliwa . A może monopol POLSATU CYFROWEGO jest lepszy .od zdrowej konkurencji na oferty programowe i internet .widać że niektórzy nie rozumieją pojęcia konkurencji .
Ale Konkurencja z kim? Z platformami?
 1  
Nie, z platfusami
 5  
MM ma około 1,2 mil abonentów,Vectra blisko 1 mil,Upc1,5-1,6 mil niech w tych miastach odejdzie nawet 300 000 to i tak Vectra jest Liderem.Oczywiście te dane nie są na 100% pewne na obecną chwile.
 0  
Co ty za głupoty piszesz Vectra i Multimedia po ok 700tys czyli po fuzji będzie ok 1mln 400tys.
A UPC zacznie nie bawem świadczyc usługi w Poznaniu na łączach Inei kto wie może za jakiś czas i ich kupią.
 1  
Co ty za głupoty piszesz Vectra i Multimedia po ok 700tys czyli po fuzji będzie ok 1mln 400tys.
A UPC zacznie nie bawem świadczyc usługi w Poznaniu na łączach Inei kto wie może za jakiś czas i ich kupią.
Wystarczy poszperać w informacjach o operatorach i sprawdzić ilu abonentów mają MM i Vectra. 730 tyś MM na koniec 3 kw 2019 i 1023000 Vectra.Upc na ten sam okres miała 1450000 abon.Więc kto tu wypisuje głupty ?
 1  
I tak UPC jest najlepszy i dalej będzie.
 3  
WIKIPEDIA - hasło : "Polskie sieci kablowe" :

UPC - 1 429 500 abonentów ( 31,77 % udziału w rynku )
Vectra - 959 616 ( 21,32 % )
Multimedia - 783 150 ( 17,40 % )
Inea - 250 000 ( 5,56 % )
Toya - 175 000 ( 3,89 % )
Petrus - 50 000 ( 1,11 % )
Promax - 37 900 ( 0,84 % )
Sat Film - 24 000 ( 0,53 % )
 3  
WIKIPEDIA - hasło : "Polskie sieci kablowe" :

UPC - 1 429 500 abonentów ( 31,77 % udziału w rynku )
Vectra - 959 616 ( 21,32 % )
Multimedia - 783 150 ( 17,40 % )
Inea - 250 000 ( 5,56 % )
Toya - 175 000 ( 3,89 % )
Petrus - 50 000 ( 1,11 % )
Promax - 37 900 ( 0,84 % )
Sat Film - 24 000 ( 0,53 % )
Trzeba było napisać że
Dane na dzień 30 czerwca 2017 r. według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.
 1