Łukasz Szewczyk31.01.2020 (15:46)3 komentarze

Już 2 miliony klientów w programie SmartDOM. Specjalne oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu

Z lojalnościowego programu Plusa i Cyfrowego Polsatu korzysta już ponad 2 miliony klientów, a łączna liczba posiadanych przez nich usług to ponad 6 milionów. Z tej okazji operatorzy przygotowali prezenty i niespodzianki. Rusza też ogólnopolska kampania reklamowa mówiąca o sukcesie programu.
2 miliony klientów SmartDOM
- Program smartDOM to wymierne korzyści bez żadnych dodatkowych zobowiązań i dziś możemy śmiało powiedzieć, że sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług i chętnie się na nie decydują, a najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że z takiej możliwości skorzystało już 2 miliony osób, czyli więcej niż co trzeci klient naszej Grupy - mówi Justyna Kulka, Członek Zarządu Polkomtelu, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.
- Dla nas najważniejsze jest to, czego chcą nasi klienci - pracujemy i tworzymy usługi dla nich. I cieszymy się, że tak chętnie wybierają naszą ofertę, która jest prosta - telewizja, internet i telefon dla każdego wszędzie. Polacy tego chcą, a my im to dajemy. Jesteśmy dumni, że tak wielu klientów nam zaufało i korzysta codziennie z tego, co dla nich przygotowaliśmy - podkreśla Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Przy okazji 2 milionów klientów operatorzy przedstawili kilka statystyk. Rozpiętość wiekowa użytkowników programu SmartDOM wynosi - dosłownie - od 18 do aż 99 lat. Największą grupę stanowią osoby między 31 a 50 rokiem życia - to ponad połowa wszystkich korzystających. Klient z największą liczbą usług korzysta aż z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje aż 1500 zł.

Program smartDOM wystartował 18 lutego 2014 roku i jego głównym hasłem było "Oszczędzanie przez dodawanie". Od samego początku był pomyślany jako rozwiązanie dla osób, które racjonalnie rozporządzają domowym budżetem i nie lubią przepłacać. Dzięki łączeniu nowoczesnych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu mogły płacić mniej za swoje rachunki i generować oszczędności. Program smartDOM zaczynał od trzech podstawowych usług - telewizji, internetu i telefonu - i wystarczyło posiadać jedną z nich, by przy zakupie kolejnych otrzymać atrakcyjny rabat.

Dzisiaj smartDOM to jeden z większych w Polsce programów oferujący szeroki zakres produktów. Jest tu zarówno telewizja satelitarna, kablowa w technologii IPTV i naziemna cyfrowa, jak i internet mobilny i domowy LTE oraz Plus Światłowód, Plus Abonament, telefon stacjonarny, ubezpieczenia, prąd, gaz czy monitoring. Rabaty w smartDOM - 10 zł/mies. na każdą dokupioną usługę - naliczane są przez cały okres trwania umowy (wyjątkiem są ubezpieczenie, gaz, prąd oraz monitoring). Co ważne, każdą kolejną usługę można dokupić w dowolnym momencie. To jasne zasady pozwalające na nawet kilkaset złotych oszczędności rocznie zgodnie z regułą - im więcej wybierzesz, tym więcej zyskasz.

Również osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mają możliwości łączenia wybranych usług i w ramach Programu smartFIRMA korzystać z wynikających z niego rabatów.

Nagrody dla klientów smartDOM
Dwa miliony użytkowników Programu smartDOM to okazja do świętowania oraz podziękowań za zaufanie, jakim klienci obdarzyli Plusa i Cyfrowy Polsat. Specjalnie uhonorowany zostanie dwumilionowy klient smartDOM, dla którego przygotowane zostały nagrody rzeczowe oraz roczny dostęp do pakietu usług. To nie wszystko. Prezenty i niespodzianki czekają na wszystkich klientów smartDOM, którzy będą o nich informowani SMS-ami przez cały najbliższy miesiąc.

Dodatkowo zaplanowano wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów smartDOM i będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę "Zmierz się", galerię "Re;generacja" oraz "Strefę eksperymentowania". W lutowe środy wysłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: IPLA Premium, IPLA Polsat Sport Premium, IPLA Sport, IPLA HBO. Również w lutym rozdanych zostanie 650 biletów na mecze siatkarskiej PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet. Planowane są również specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.




smartDOM świętuje w ogólnopolskiej kampanii
Ambasadorami programu od samego początku jego funkcjonowania są znani i lubiani Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym korzystają z usług Cyfrowego Polsatu i Plusa. Ta zgrana para aktorska bawi i inspiruje odbiorców do skorzystania z oferty smartDOM. Występują także w najnowszej kampanii, która już od 30 stycznia pojawi się na ekranach telewizorów, a także w radio i na nośnikach zewnętrznych.


Autorem kreacji jest agencja Scholz&Friends, za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Xantus. Reżyserem spotu według scenariusza przygotowanego przez Michała Witka i Macieja Ładzińskiego jest Piotr Kumik. Najnowszą kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Graaażyyna ło nas piszo...
 1  
Wszystko w jednym miejscu a przy kilku usługach bonusy cenowe to mają efekty
 2  
Graaażyyna ło nas piszo...
No to jesteś pierwszym mądrym Januszem bo akurat Plus ma najlepszy zasięg :)
 2