Łukasz Szewczyk28.05.2020 (11:44)brak komentarzy

E-konsultacje z internistą lub pediatrą bez limitu w Plusie

• Plus we współpracy z Telemedi.co wprowadza do swojej oferty abonamentowej dostęp do e-konsultacji z lekarzem internistą lub pediatrą w ramach comiesięcznej stałej opłaty.
• Abonenci będą mogli bez limitu o każdej porze korzystać z porad lekarskich za pomocą czatu, podczas rozmowy wideo lub telefonicznej
Plus
Dostęp do e-wizyt lekarskich dla klientów Plusa to kolejny krok Grupy Polsat w walce z koronawirusem. Podczas trwającej epidemii e-konsultacje ułatwiają dostęp do lekarza pierwszego kontaktu. Jednocześnie wpływają na ograniczenie transmisji koronawirusa, w ten sposób przyczyniając się do zmniejszenia ryzyka zachorowania wśród lekarzy i pacjentów. Teleporady przekładają się także na oszczędność czasu oraz środków finansowych, związanych np. z dojazdem do placówki medycznej.
By uzyskać dostęp do nielimitowanych zdalnych konsultacji z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej wystarczy wejść na stronę pluslekarz.telemedi.co i przejść proces włączenia usługi z wykorzystaniem "dopisz do rachunku Plus". Na zdalną wizytę u lekarza internisty lub pediatry może umówić się osoba, której dane zostały podane w procesie rejestracji. Konsultacje odbywają się za pośrednictwem platformy plus.telemedi.co, a użytkownik może połączyć się z wybranym lekarzem poprzez czat, telefon czy rozmowę wideo o dowolnej porze przez 7 dni w tygodniu. W ramach e-wizyt lekarze zbierają pełny wywiad medyczny, interpretują udostępnione wyniki badań laboratoryjnych i obrazowych, wystawiają zalecenia odnośnie postępowania leczniczego do wglądu i wydruku w ramach Indywidualnego Konta Pacjenta. Na podstawie przeprowadzonej konsultacji mogą wystawić e-receptę, skierowanie oraz zwolnienie lekarskie.

Comiesięczny koszt usługi dopisanej do rachunku wynosi 15,99 zł brutto. Dla porównania pojedyncza wizyta telemedyczna kosztuje średnio 49 zł brutto. Z usługi konsultacji telemedycznych można zrezygnować w każdym momencie. W przypadku rezygnacji przed upływem 12 miesięcy, klienci tracą dostęp do usługi przez kolejny rok.