Łukasz Szewczyk22.07.2020 (19:15)brak komentarzy

Spotify i Universal Music z wieloletnią umową licencyjną. "Nowe narzędzia i oferty dla twórców"

• Muzyczny serwis streamingowy Spotify oraz Universal Music Group ogłosiły zawarcie nowej, wieloletniej globalnej umowy licencyjnej.
• Nowa umowa stanowi dalszy etap działań spółek zmierzających do oferowania przełomowych nowych funkcji, które przyniosą korzyści artystom i niezapomniane wrażenia fanom muzyki.
Spotify i Universal Music z wieloletnią umową licencyjną. "Nowe narzędzia i oferty dla twórców"
Dzięki nowej umowie spółki wspólnie zajmujące czołową pozycję w branży wzmocnią swoje partnerstwo, potwierdzając wspólne zobowiązanie do dalszego rozwoju muzyki, zapewniania głębszych doświadczeń związanych z odkrywaniem muzyki i współpracę nad nowoczesnymi kampaniami marketingowymi w ramach platformy Spotify. Ponadto Universal Music Group wzmocni swoją czołową rolę podmiotu, który wcześnie zajął się wdrażaniem produktów przyszłości, i zapewni wartościowe informacje zwrotne dla zespołu Spotify ds. rozwoju.
- Począwszy od wczesnych eksperymentów z Marquee, po testowanie nowych rozwiązań, takich jak Canvas, Universal Music Group była ważnym partnerem wspierającym opracowanie naszych narzędzi marketingowych. Dzisiejsze ogłoszenie pozwoli nam na dalszy rozwój innowacji na wczesnym etapie i dodatkowe wzmocnienie naszego partnerstwa i wspólnej wizji, aby pomagać artystom na wszystkich szczeblach kariery. Celem naszej strategii rynkowej pozostaje wykorzystanie zdolności Spotify do łączenia artystów z fanami na niespotykaną dotychczas skalę i tworzenie nowych możliwości dla branży. Wspólnie zamierzamy reinwestować w artystów i tworzyć nowe narzędzia i oferty dla twórców z całego świata - mówi Daniel Ek, prezes i dyrektor generalny Spotify.

- Dzięki tej umowie UMG i Spotify są jeszcze silniej zjednoczone w swoim zaangażowaniu w cel, jakim jest pomyślność całej branży muzycznej i docieranie do nowych odbiorców na całym świecie. Biorąc pod uwagę nasze zaangażowanie na rzecz innowacji i wczesnego wdrażania technologii muzycznych oraz przywództwo Spotify w opracowywaniu narzędzi, które wyprzedzają swoje czasy, nowe partnerstwo zapewni artystom nowe, obiecujące możliwości nawiązywania kontaktu z fanami w ramach stale rozwijającej się platformy Spotify. Działając wspólnie, nasze zespoły rozszerzą i przyspieszą współpracę, aby realizować inicjatywy powstałe z myślą o artystach, strategiczne kampanie marketingowe i nowe oferty zapewniające ekscytujące nowe doznania fanom na całym świecie - dodaje Sir Lucian Grainge, prezes i dyrektor generalny Universal Music Group.