04.08.2020 (16:34)10 komentarzy
UPC Polska: Wzrost do 1,49 mln abonentów. Ponad 750 tys. użytkowników platformy Horizon
• UPC Polska w drugim kwartale 2020 roku zwiększa bazę abonentów
• Ponad 750 tys. abonentów korzysta z dekoderów Horizon
• Ponad 23,7 tys. abonentów korzysta z internetu 1Giga
• Ponad 750 tys. abonentów korzysta z dekoderów Horizon
• Ponad 23,7 tys. abonentów korzysta z internetu 1Giga
Fot. materiały prasowe
Na koniec czerwca 2020 roku z usługi sieci UPC Polska korzystało ponad 1,494 mln abonentów, co oznacza wzrost o 4,3 tys. abonentów w minionym kwartale oraz wzrost o 26,2 tys. w porównaniu do tego samego okres sprzed roku. Do 3,198 mln wrosła sprzedaż usług cyfrowych (RGU). W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się obecnie ponad 3,583 mln mieszkań (wzrost o 20,9 tys. w ujęciu kwartalnym i wzrost 83,2 tys. rok do roku).
Z szerokopasmowego internetu UPC Polska korzysta 1,250mln abonentów, co oznacza, że w minionym kwartale liczba abonentów zwiększyła się o 8,9 tys. abonentów, a w ujęciu rocznym o 46,8 tys. abonentów. Już 731,9 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox (kwartalny wzrost o 4,2 tys., oraz wzrost o 77,9 tys. rok do roku). Już ponad 23,7 tys. abonentów korzysta z internetu 1Giga (kwartalny wzrost o 2,1 tys.)
Z kolei z telefonu stacjonarnego UPC korzysta 660,7 tys. abonentów, co oznacza spadek o 6,5 tys. abonentów w ujęciu kwartalnym i spadek o 18,3 tys. w ujęciu rocznym. Natomiast z telefonii komórkowej korzysta 22,2 tys. użytkowników, co oznacza wzrost o 6 tys, w ujęciu kwartalnym.
- Pomimo bezprecedensowych wyzwań związanych z COVID19, w II kwartale 2020 roku nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów i mocno poprawiliśmy kluczowe wskaźniki biznesowe, co przełożyło się na 2 lata nieprzerwanego wzrostu UPC Polska. Jestem dumny z wyjątkowego zaangażowania zespołu w zapewnienie klientom bezpieczeństwa i najwyższej jakości cyfrowych usług, w tym niezawodnego dostępu do internetu. Nasza sieć stanęła na wysokości zadania w czasie zwiększonego zapotrzebowania, zapewniając klientom najwyższą jakość, co potwierdził tytuł najszybszej sieci ogólnopolskiej UPC w niezależnych rankingach. Będziemy nadal zwiększać zasięg marki UPC, stale podnosząc satysfakcję korzystania z naszych cyfrowych usług milionom obecnych i nowych klientów w całym kraju - komentuje Robert Redeleanu, CEO UPC Poland
Z telewizji cyfrowej UPC korzysta ponad 1,070 mln abonentów, co oznacza wzrost o 2 tys. w ujęciu kwartalnym). Już ponad 750,2 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon (kwartalny wzrost o 6,9 tys., oraz wzrost o 55,2 tys. rok do roku). Łącznie z usług telewizyjnych operatora korzysta 1,287 tys. abonentów (wzrost o 11,2 tys. w ujęciu kwartalnym oraz wzrost o 51,8 tys. w ujęciu rocznym)
Z szerokopasmowego internetu UPC Polska korzysta 1,250mln abonentów, co oznacza, że w minionym kwartale liczba abonentów zwiększyła się o 8,9 tys. abonentów, a w ujęciu rocznym o 46,8 tys. abonentów. Już 731,9 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox (kwartalny wzrost o 4,2 tys., oraz wzrost o 77,9 tys. rok do roku). Już ponad 23,7 tys. abonentów korzysta z internetu 1Giga (kwartalny wzrost o 2,1 tys.)
Z kolei z telefonu stacjonarnego UPC korzysta 660,7 tys. abonentów, co oznacza spadek o 6,5 tys. abonentów w ujęciu kwartalnym i spadek o 18,3 tys. w ujęciu rocznym. Natomiast z telefonii komórkowej korzysta 22,2 tys. użytkowników, co oznacza wzrost o 6 tys, w ujęciu kwartalnym.
- Pomimo bezprecedensowych wyzwań związanych z COVID19, w II kwartale 2020 roku nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów i mocno poprawiliśmy kluczowe wskaźniki biznesowe, co przełożyło się na 2 lata nieprzerwanego wzrostu UPC Polska. Jestem dumny z wyjątkowego zaangażowania zespołu w zapewnienie klientom bezpieczeństwa i najwyższej jakości cyfrowych usług, w tym niezawodnego dostępu do internetu. Nasza sieć stanęła na wysokości zadania w czasie zwiększonego zapotrzebowania, zapewniając klientom najwyższą jakość, co potwierdził tytuł najszybszej sieci ogólnopolskiej UPC w niezależnych rankingach. Będziemy nadal zwiększać zasięg marki UPC, stale podnosząc satysfakcję korzystania z naszych cyfrowych usług milionom obecnych i nowych klientów w całym kraju - komentuje Robert Redeleanu, CEO UPC Poland
Komentarze (1 - 10 z 10)
A klienci UPC nadal czekają od kilku lat na nowe kanały TV, takie jak:
- Eleven Sports 4K
- Canal+ NOW 4K
- AMC HD
- VH-1 Classic
- MTV Classic
- Eska Rock
- 2X2 HD
- HISTORY 2 HD
- Novela TV HD
- 13th Street
- Water Planet HD
- Bollywood
- Dorcel XXX
- Blue Hustler
- Adult Channel
Niestety w zamian oferują najdroższe komórki w kraju, cloudy i inne badziewia, z których prawie nikt nie korzysta ... Brak jakichkolwiek nowości w ofercie TV dobre 5 lat, nie mówiąc o istniejących kanałach których poziom jest coraz niższy .... (odkąd Solorz zaczął wysztko przejmować i ten sam chłam na 20 kanałach emitować)
Niedługo będą traci Abonentów.