06.08.2020 (18:07)5 komentarzy
Mediowa spółka Axel Springer buduje sieć cyfrowych myjni samochodowych obejmującą Europę
• Wraz z udostępnieniem nowej aplikacji mobilnej i cyfryzacją pierwszych myjni samochodowych, Axel Springer i Superoperator podejmują się misji przeniesienia branży myjni samochodowych na wyższy poziom dzięki przejrzystości na rynku oraz ulepszonemu doświadczeniu oferowanemu klientom.

Sieć wirtualnych myjni samochodowych, należąca do Axel Springer i promowana w Niemczech przez tę firmę pod nazwą "Clever Waschen", działa na platformie niezależnej od marki, pozwalając kierowcom znaleźć najbliższą myjnię. Współpraca z Superoperator umożliwia jej rozszerzenie tak, by stała się wszechstronną, cyfrową siecią usługową dla myjni samochodowych, oferującą korzyści zarówno konsumentom, jak i przedsiębiorcom, do których należą myjnie.
Usługi "Clever Waschen" oferowane są operatorom myjni samochodowych jako pakiety. Wariant podstawowy oferowany jest za darmo i zawiera przestrzeń w aplikacji, ułatwiając odnalezienie obiektu operatora oraz usługi reklamowe "Clever Waschen". Dodatkowe korzyści oraz cyfryzacja wszystkich operacji myjni samochodowych, mogą zostać dodane poprzez wybór jednej z miesięcznych subskrypcji. Technologia Superoperator umożliwia także operatorom myjni samochodowych wykorzystywanie zbieranych danych w celu optymalizacji wszystkich istotnych aspektów biznesu - od wydajności operacyjnej i doświadczenia klientów, do wprowadzania innowacji w modelach biznesowych.
Pierwszym operatorem myjni samochodowych, który dołączył do platformy "Clever Waschen", jest CleanCar. Już połowa jego obiektów w Berlinie, Hamburgu, Neuss, Hanowerze i Brunszwiku została ucyfrowiona dzięki technologii Superoperator. Latem tego roku dołączy do nich reszta obiektów sieci, znajdująca się w Niemczech i Austrii.
- "Clever Waschen' jest kolejnym znakomitym przykładem tego, jak wdrażamy przyszłość mobilności - na którym to temacie w wyraźny sposób skupiają się nasze marki mediowe, takie jak AUTO BILD - poprzez oferowanie inteligentnych aplikacji użytkownikom i klientom. Dzięki aplikacji, prowadzimy cyfryzację tradycyjnych myjni samochodowych, czyniąc je łatwiejszymi, szybszymi i bardziej wygodnymi w obsłudze dla użytkowników - począwszy na czytelnym wyszukiwaniu, a skończywszy na płatnościach. Jednocześnie tworzymy podstawę dla przyszłej integracji w samochodach. 'Clever Waschen' jest także bardzo atrakcyjny dla operatorów myjni samochodowych; mogą oni zaoferować swoim klientom przyjazne użytkownikowi rozwiązanie mobilne przy jednoczesnym składaniu konkretnych ofert poprzez
"Clever Tanken", naszą aplikację porównującą ceny - mówi Nicolas Meibohm, Kierownik działu Samochodów Połączonych z Siecią w firmie Axel Springer.
W nadchodzących latach, Superoperator i Axel Springer planują dalszy rozwój sieci.
Technologia cyfrowa dostarczona przez Superoperator umożliwia cyfryzację myjni samochodowych należących do sieci, pozwalając kierowcom w prosty sposób rezerwować, opłacać i korzystać z myjni samochodowej z poziomu jednej aplikacji bez konieczności wychodzenia z auta. Bezkontaktowe transakcje zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w trakcie epidemii COVID-19 i czasach dystansu społecznego. Aplikacja "Clever Waschen" jest już dostępna dla urządzeń z systemami iOS oraz Android i pokazuje wszystkie myjnie należące do sieci.
Usługi "Clever Waschen" oferowane są operatorom myjni samochodowych jako pakiety. Wariant podstawowy oferowany jest za darmo i zawiera przestrzeń w aplikacji, ułatwiając odnalezienie obiektu operatora oraz usługi reklamowe "Clever Waschen". Dodatkowe korzyści oraz cyfryzacja wszystkich operacji myjni samochodowych, mogą zostać dodane poprzez wybór jednej z miesięcznych subskrypcji. Technologia Superoperator umożliwia także operatorom myjni samochodowych wykorzystywanie zbieranych danych w celu optymalizacji wszystkich istotnych aspektów biznesu - od wydajności operacyjnej i doświadczenia klientów, do wprowadzania innowacji w modelach biznesowych.
Pierwszym operatorem myjni samochodowych, który dołączył do platformy "Clever Waschen", jest CleanCar. Już połowa jego obiektów w Berlinie, Hamburgu, Neuss, Hanowerze i Brunszwiku została ucyfrowiona dzięki technologii Superoperator. Latem tego roku dołączy do nich reszta obiektów sieci, znajdująca się w Niemczech i Austrii.
- "Clever Waschen' jest kolejnym znakomitym przykładem tego, jak wdrażamy przyszłość mobilności - na którym to temacie w wyraźny sposób skupiają się nasze marki mediowe, takie jak AUTO BILD - poprzez oferowanie inteligentnych aplikacji użytkownikom i klientom. Dzięki aplikacji, prowadzimy cyfryzację tradycyjnych myjni samochodowych, czyniąc je łatwiejszymi, szybszymi i bardziej wygodnymi w obsłudze dla użytkowników - począwszy na czytelnym wyszukiwaniu, a skończywszy na płatnościach. Jednocześnie tworzymy podstawę dla przyszłej integracji w samochodach. 'Clever Waschen' jest także bardzo atrakcyjny dla operatorów myjni samochodowych; mogą oni zaoferować swoim klientom przyjazne użytkownikowi rozwiązanie mobilne przy jednoczesnym składaniu konkretnych ofert poprzez
"Clever Tanken", naszą aplikację porównującą ceny - mówi Nicolas Meibohm, Kierownik działu Samochodów Połączonych z Siecią w firmie Axel Springer.
W nadchodzących latach, Superoperator i Axel Springer planują dalszy rozwój sieci.
Komentarze (1 - 5 z 5)
Tylko w wodzie święconej będą myte;D
buhahahahahahahahahahahahahaha!!!
Tyle w temacie
KURTYNA