Łukasz Szewczyk21.08.2020 (12:54)1 komentarz

Nowa oferta T-Mobile dla kibiców. Mecze online bez utraty gigabajtów (wideo)

• Sieć T-Mobie przygotowała specjalną ofertę abonamentową dla kibiców sportowych
• Oglądanie wydarzeń sportowych online nie będzie wiązało się ze zużywaniem gigabajtów
Oferta kibica
W nowej ofercie kibica użytkownicy magentowego operatora mogą oglądać transmisje meczów na smartfonach w dowolnym miejscu i na wybranych platformach, a dzięki opcji wideo bez limitu danych nie zużywają gigabajtów dostępnych w pakiecie. Dodatkowo sportowe emocje będą dla nich na wyciągnięcie ręki tym bardziej, że mogą aktywować aż trzy pakiety IPLA - Ipla Polsat Premium, Ipla Eleven Sports oraz Ipla Sport - w prezencie na 30 dni bez dodatkowych opłat.
W abonamencie w cenie 55 zł miesięcznie użytkownik otrzymuje kompleksowy pakiet usług: nielimitowane rozmowy SMS-y, MMS-y, 15 GB internetu (do wykorzystania w kraju) i dostęp do Supernet Video DVD, czyli usługi pozwalającej oglądać materiały wideo bez limitu danych. Wśród dostępnych platform VOD wchodzących w skład usługi znajdują się m.in. Netflix, Amazon Prime Video, TVP Sport, WP Pilot czy YouTube.

Oferta kibica w T-Mobile
Oferta kibica w T-Mobile
Z kolei osoby zainteresowane nową ofertą T-Mobile ze smartfonem mogą nabyć ją już od 85 zł miesięcznie, wybierając smartfon spośród modeli producentów takich Xiaomi, Samsung czy Oppo.

Bliżej sportowych emocji
Operator przygotował także kampanię reklamową, składającą się z czterech spotów telewizyjnych, w których promowane są nowoczesne smartfony w korzystnych cenach: Xiaomi Redmi Note 9 Pro z opaską Mi Smart Band 5 za 1 zł, Xiaomi Redmi Note 9 za 1 zł, Samsung Galaxy S20+ 5G czy Oppo Reno3. To już kolejna odsłona z cyklu "Bez nonsensów", w której T-Mobile przedstawia tylko sensowne rozwiązania i oferty.



Kampania będzie prowadzona od 21 sierpnia na szeroką skalę - spoty będzie można obejrzeć w telewizji i internecie. Ponadto informacje o nowej ofercie pojawią się w radiu, social mediach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży.

Oferta kibica w T-Mobile
Oferta kibica w T-Mobile
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC - Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R

Komentarze (1 - 1 z 1)

Podstawowa paczka 10-15-20GB to dzisiaj za mało. Oferty mobilne powinny wynosić 30-60GB. Tak samo internet domowy 70-100GB dla rodziny to słaba opcja. 200GB w górę to powinien być standard
 1