Artukuł sponsorowanyMateriał partnera15.04.2021 (7:00)

Multistore - nowy wymiar integracji w e-commerce

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak by to było, gdyby wszystkie Twoje sklepy internetowe działały w oparciu o tę samą bazę danych? Sprawdź, na czym polega system multistore i jak wiele możesz dzięki niemu zyskać.
E-commerce

Na czym polega system multistore?

Prowadzenie biznesu w internecie otwiera przed nami ogromne możliwości. Większość charakterystycznych dla sklepów stacjonarnych opłat nas nie dotyczy, a my jako przedsiębiorcy możemy mieć znacznie większą swobodę w profilowaniu asortymentu pod kątem określonej grupy klientów.
Do tej pory uruchamiając kilka równolegle działających sklepów musieliśmy zachować wyjątkową ostrożność. Szczególnie, jeśli prowadziliśmy kilka platform uwzględniających te same produkty. Ręczne wprowadzanie zmian w asortymencie, ogrom czasu spędzonego na obsłudze poszczególnych sklepów i raz po raz zdarzające się wpadki z zamówieniami to niemalże codzienność osób, prowadzących kilka platform e-commerce jednocześnie.

W systemie multistore nigdy więcej nie będziesz musiał martwić się o integrację Twoich sklepów. Narzędzie zostało stworzone specjalnie z myślą o przedsiębiorcach pragnących wprowadzić zróżnicowanie do swojej oferty oraz wygodnie zarządzać kilkoma sklepami równocześnie. Co dokładnie zyskasz dzięki przejściu na multistore?
  • Jeden wspólny system zarządzania magazynem, aktualizujący informacje we wszystkich powiązanych z nim sklepach przy każdorazowej zmianie asortymentu.
  • Panel kontrolny, umożliwiający monitorowanie aktywności wszystkich sklepów z jednego miejsca. Dzięki temu oszczędzisz mnóstwo czasu i będziesz mógł zająć się tym, co ma realną wartość dla Twojego biznesu. Nowe zamówienia, rejestracje czy uwagi odnośnie zamówień ze wszystkich Twoich sklepów będą na Ciebie czekały w panelu multistore.
  • Możliwość ustalania różnych cen i wariantów produktów dla poszczególnych sklepów. Bezproblemowo rozdzielisz swoją ofertę na detaliczną oraz hurtową, za pomocą kilku kliknięć decydując, które z umieszczonych w bazie produktów powinny być wyświetlane na danej stronie.

Decyzja, która zmieni oblicze Twojego biznesu

Multistore daje Ci pewność doskonałej integralności środowiska e-commerce - niezależnie od ilości prowadzonych równolegle sklepów. Dzięki temu rozwiązaniu bardzo niskim kosztem rozdzielisz swoją bazową ofertę, tworząc ściśle sprofilowane pod kątem określonych odbiorców marki. Przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi marketingowych zwiększysz w ten sposób swoje obroty nawet kilkakrotnie.

Multistore daje Ci absolutną swobodę w kreowaniu swojego rynkowego wizerunku oraz wykorzystaniu najlepiej sprawdzających się w Twoim przypadku narzędzi e-commerce. Czas oszczędzony na obsłudze technicznej sklepów będziesz mógł spożytkować na tworzenie strategii marketingowych oraz inne przedsięwzięcia bezpośrednio usprawniające Twój biznes. A co najważniejsze - uruchamianie kilku sklepów w systemie multistore jest kilkakrotnie tańsze niż pojedyncza obsługa każdego z nich. Inwestując w inteligentne rozwiązania przyczyniasz się do odczuwalnego rozwoju Twojego przedsiębiorstwa.