12.05.2021 (10:18)brak komentarzy
Polacy oglądają telewizję w rodzinnym gronie
• Polacy chętnie zasiadają przed telewizorem w rodzinnym gronie - wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision.
• Choć dawniej uważano, że wspólny czas przed telewizorem nie sprzyja interakcji z najbliższymi, okazuje się, że programy telewizyjne czy oglądane na platformach streamingowych to popularny temat rozmów w gronie bliskich osób.
• Choć dawniej uważano, że wspólny czas przed telewizorem nie sprzyja interakcji z najbliższymi, okazuje się, że programy telewizyjne czy oglądane na platformach streamingowych to popularny temat rozmów w gronie bliskich osób.

Fot. pixabay.com
Jak wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, blisko 84% ankietowanych lubi oglądać telewizję w towarzystwie partnera lub partnerki, a ponad 75% czerpie dużą frajdę ze spędzania czasu przed telewizorem razem z dziećmi. Na pytanie o to, z kim chętnie oglądają telewizję, więcej niż 73% badanych wskazało ogólnie - rodzinę.
- Pod względem programów rok 2021 będzie wyjątkowy - odbędą się piłkarskie EURO oraz Igrzyska Olimpijskie. Duże zawody sportowe wyzwalają wiele emocji i są popularnym tematem dyskusji - komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce, do którego należy marka Philips TV & Sound.
Aby mieć jeszcze większą przyjemność z oglądania, niemal 36% ankietowanych przygotowuje smaczne przekąski i napoje, a niecałe 30% dostosowuje światło w pomieszczeniu tak, aby cieszyć się obrazem na ekranie. Blisko 18% badanych podczas oglądania telewizji lub treści na platformach streamingowych nie korzysta ze swojego telefonu - nie odbiera połączeń i nie sprawdza wiadomości. Blisko 43% ankietowanych stwierdza natomiast, że nie potrzebuje żadnych dodatkowych zabiegów, aby cieszyć się seansem.
Badanie online przeprowadzone przez PanelWizard Direct na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia w dniach 24-29 września 2020 roku.
Lubimy też dyskutować o tym, co wspólnie obejrzeliśmy. Najczęściej Polacy rozmawiają o programach informacyjnych - 48%. Na kolejnym miejscu uplasowały się zawody sportowe, transmitowane w telewizji, o których debatuje ponad 28% ankietowanych. Seriale oglądane na platformach streamingowych to z kolei temat do rozmowy dla 24% biorących udział w badaniu.
- Pod względem programów rok 2021 będzie wyjątkowy - odbędą się piłkarskie EURO oraz Igrzyska Olimpijskie. Duże zawody sportowe wyzwalają wiele emocji i są popularnym tematem dyskusji - komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce, do którego należy marka Philips TV & Sound.
Aby mieć jeszcze większą przyjemność z oglądania, niemal 36% ankietowanych przygotowuje smaczne przekąski i napoje, a niecałe 30% dostosowuje światło w pomieszczeniu tak, aby cieszyć się obrazem na ekranie. Blisko 18% badanych podczas oglądania telewizji lub treści na platformach streamingowych nie korzysta ze swojego telefonu - nie odbiera połączeń i nie sprawdza wiadomości. Blisko 43% ankietowanych stwierdza natomiast, że nie potrzebuje żadnych dodatkowych zabiegów, aby cieszyć się seansem.
Badanie online przeprowadzone przez PanelWizard Direct na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia w dniach 24-29 września 2020 roku.
Komentarze