04.07.2022 (15:18)2 komentarze
Kanały Grupy Kino Polska dołączają do oferty T-Mobile
• Cztery kanały Grupy Kino Polska dołączają do usługi telewizyjnej T-Mobile, która jest częścią oferty Magenta Dom.
W poniedziałek (4 lipca 2022 roku) kanały Grupy Kino Polska zasilił zawartość ofertę telewizyjną w ramach pakietu Magenta Dom i znajdą się na następujących pozycjach: Stopklatka TV - na pozycji numer 121, Kino Polska - 122, Zoom TV - 123 oraz Kino Polska Muzyka - 610.
Magenta Dom to pakiet usług obejmujący nielimitowany abonament komórkowy, internet domowy i telewizję. Oferta odznacza się elastycznością i prostotą - klienci mogą bowiem dostosowywać zakres pakietów TV do swoich potrzeb, zmieniając je nawet co miesiąc. Dokonanie takiej zmiany to zaledwie kilka kliknięć w aplikacji.
- Bardzo cieszymy się, że kanały Grupy Kino Polska znalazły się w naszym nowym pakiecie usług Magenta Dom. Oferta ta powstała w oparciu o analizy opinii klientów, którzy wskazywali, jakie programy są dla nich istotne i co faktycznie chcieliby znaleźć w ofercie telewizji linearnej. Dzięki wsłuchiwaniu się w głos klientów i współpracy z partnerami takimi, jak Grupa Kino Polska udało się nam stworzyć ofertę, która uwzględnia wszystkie potrzeby telewizyjne klientów - podkreśla Anna Bieńkowska, TV Product Owner w T-Mobile Polska.
- Telewizja zmienia się wraz z przyzwyczajeniami widzów i do jej oglądania nie jest już potrzebny telewizor. Dzięki nowej usłudze IPTV od T-Mobile Polska mamy okazję zaprezentować ciekawą ofertę naszych najpopularniejszych kanałów zupełnie nowym odbiorcom - mówi Jacek Koskowski, General Director Sales & Distribution Poland w Grupie Kino Polska.
Magenta Dom to pakiet usług obejmujący nielimitowany abonament komórkowy, internet domowy i telewizję. Oferta odznacza się elastycznością i prostotą - klienci mogą bowiem dostosowywać zakres pakietów TV do swoich potrzeb, zmieniając je nawet co miesiąc. Dokonanie takiej zmiany to zaledwie kilka kliknięć w aplikacji.
- Bardzo cieszymy się, że kanały Grupy Kino Polska znalazły się w naszym nowym pakiecie usług Magenta Dom. Oferta ta powstała w oparciu o analizy opinii klientów, którzy wskazywali, jakie programy są dla nich istotne i co faktycznie chcieliby znaleźć w ofercie telewizji linearnej. Dzięki wsłuchiwaniu się w głos klientów i współpracy z partnerami takimi, jak Grupa Kino Polska udało się nam stworzyć ofertę, która uwzględnia wszystkie potrzeby telewizyjne klientów - podkreśla Anna Bieńkowska, TV Product Owner w T-Mobile Polska.
Komentarze (1 - 2 z 2)