02.11.2023 (12:35)1 komentarz
Black Friday w Vectrze. "2 w cenie 1 przez cały okres umowy" dla Internetu i telewizji
• Grupa Vectra, rozpoczyna promocję Black Friday, która potrwa do końca listopada 2023 roku.
• Rusza kampania pod hasłem "2 w cenie 1 przez cały okres umowy"
• Rusza kampania pod hasłem "2 w cenie 1 przez cały okres umowy"
Fot. Vectra
W ramach oferty Black Friday, każdy, kto zdecyduje się na zakup usługi dostępu do Internetu światłowodowego z prędkościami od 450 Mb/s do 1,2 Gb/s, otrzyma bez dodatkowych opłat, przez cały okres umowy, pakiet telewizyjny Srebrny, zawierający 85 kanałów. Dodatkowo, klienci, którzy skorzystają z promocji, otrzymają dekoder TV Smart 4K BOX, którego kompaktowe rozmiary umożliwiają wygodne przenoszenie z miejsca na miejsce. Dzięki temu, dostęp do usług Vectry można mieć wszędzie tam, gdzie jest Internet. Dekoder TV Smart 4K BOX oferuje wsparcie dla jakości odtwarzania 4K, możliwość instalowania aplikacji zewnętrznych, obsługę gier Android TV z opcją podłączenia gamepadów, intuicyjny pilot Bluetooth oraz funkcję asystenta głosowego.
i odpowiadać będą dotychczasowym cenom samodzielnej usługi dostępu do sieci. Pakiet z prędkością pobierania do 450 Mb/s wraz z pakietem telewizyjnym Srebrnym i dekoderem TV Smart 4K BOX kosztować będzie 59,99 złotych miesięcznie. Przy opcji do 600 Mb/s cena wyniesie 69,99 złotych, do 900 Mb/s - 74,99 złotych, a w wypadku najszybszego Internetu - do 1,2 Gb/s: 104,98 złotych. Okres zobowiązania powyższych ofert wynosi 24 miesiące. Dodatkowo obowiązuje opłata 4,99 zł miesięcznie za wypożyczenie modemu. Warto zauważyć, że poza okresem promocyjnym, pakiet telewizyjny Srebrny oferowany przez Vectrę, dostępny jest w cenie 39,99 zł miesięcznie z okresem zobowiązania na 24 miesiące.
To jednak nie wszystko, obecni klienci Vectry, posiadający umowę dostępu do usługi telewizyjnej czy internetowej, mają możliwość otrzymania Eleven Sports bez dodatkowych opłat przy zmianie umowy na wyższy pakiet. Cztery kanały Eleven Sports nadają 24 godziny na dobę w jakości HD, a Eleven Sports 1 jest dostępny także w jakości 4K. Dodatkowo, stacja oferuje programy studyjne własnej produkcji oraz magazyny od czołowych lig piłkarskich.
Promując ofertę Black Friday, Vectra planuje szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym emisję spotów reklamowych u nadawców ogólnopolskich oraz w serwisach SVOD takich jak Player.pl i VOD.pl. Kampania obejmie także działania w przestrzeni miejskiej, w miastach takich jak Warszawa, Trójmiasto i Wrocław, w tym reklamy na przystankach, w metrze oraz ekranach LCD w komunikacji miejskiej.
Ceny promocyjnych pakietów różnić będą się w zależności od wybranej prędkości Internetu
i odpowiadać będą dotychczasowym cenom samodzielnej usługi dostępu do sieci. Pakiet z prędkością pobierania do 450 Mb/s wraz z pakietem telewizyjnym Srebrnym i dekoderem TV Smart 4K BOX kosztować będzie 59,99 złotych miesięcznie. Przy opcji do 600 Mb/s cena wyniesie 69,99 złotych, do 900 Mb/s - 74,99 złotych, a w wypadku najszybszego Internetu - do 1,2 Gb/s: 104,98 złotych. Okres zobowiązania powyższych ofert wynosi 24 miesiące. Dodatkowo obowiązuje opłata 4,99 zł miesięcznie za wypożyczenie modemu. Warto zauważyć, że poza okresem promocyjnym, pakiet telewizyjny Srebrny oferowany przez Vectrę, dostępny jest w cenie 39,99 zł miesięcznie z okresem zobowiązania na 24 miesiące.
To jednak nie wszystko, obecni klienci Vectry, posiadający umowę dostępu do usługi telewizyjnej czy internetowej, mają możliwość otrzymania Eleven Sports bez dodatkowych opłat przy zmianie umowy na wyższy pakiet. Cztery kanały Eleven Sports nadają 24 godziny na dobę w jakości HD, a Eleven Sports 1 jest dostępny także w jakości 4K. Dodatkowo, stacja oferuje programy studyjne własnej produkcji oraz magazyny od czołowych lig piłkarskich.
Promując ofertę Black Friday, Vectra planuje szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym emisję spotów reklamowych u nadawców ogólnopolskich oraz w serwisach SVOD takich jak Player.pl i VOD.pl. Kampania obejmie także działania w przestrzeni miejskiej, w miastach takich jak Warszawa, Trójmiasto i Wrocław, w tym reklamy na przystankach, w metrze oraz ekranach LCD w komunikacji miejskiej.
Komentarze (1 - 1 z 1)